موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
245542
۰۴ تیر ۱۴۰۱

برگزیده شدن دو نمایش با آراء مردمی در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

همزمان با اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان دو نمایش با نظر سنجی و آراء مردمی به عنوان بهترین نمایش در بخش مسابقه جشنواره معرفی می شوند.

به گزارش کودک پرس ،« لیلا درویشی» گفت: بهترین نمایش با فرم نظر سنجی  و آراء مردمی تماشاگران  در بخش مسابقه کودک و نوجوان بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان انتخاب و برگزیده  می شود.

رئیس کمیته نظر سنجی و آراء مردمی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ادامه داد: انجام امور نظرسنجی از تماشاگران نمایش‌ها درقالب آراء مردمی ، انجام نظر سنجی از مهمانان داخلی و خارجی ، داوران و بازدید کنندگان ، اعضاء ستاد جشنواره  از فعالیت های کمیته نظر سنجی و آراء مردمی است.

وی اظهار داشت: در اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان یک نمایش در بخش کودک و یک نمایش در بخش نوجوان  با آراء مردمی معرفی و به عنوان برگزیده معرفی می شوند.

درویشی  بیان کرد: با ارائه نظرسنجی تماشاگران در نمایش ها  نقاط ضعف و قوت اجراهای نمایش ها مشخص می شود و سال آینده کارهای بهتری متناسب با سلیقه مخاطب به جامعه هدف ارائه می شود.

رئیس کمیته نظرسنجی و آراء مردمی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان گفت: در پایان جشنواره نیز نظرسنجی مردم در قالب جدول و نمودار به صورت گزارش کار می شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌ امیر مشهدی عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار