موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/فارس
245530
۰۴ تیر ۱۴۰۱

فارس | غرق شدن کودک دو ساله جهرمی در حوض باغ

روابط عمومی اورژانس جهرم گفت: یک کودک دوساله در حوض باغی در شهرستان جهرم غرق شد.

به گزارش کودک پرس ،محمد رحمانیان افزود: در ساعت ۱۷:۴۶ امروز در پی تماس با سامانه ۱۱۵، مبنی بر غرق‌شدگی کودک دو ساله داخل حوض باغ در در روستای گلدامچه، عوامل اورژانس پس از حضور در محل با جسد بی‌جان این کودک مواجه شدند.

وی اظهار کرد: توصیه می‌شود به هیچ وجه کودکان خردسال خود را کنار تشت های آب، وان حمام، لگن ها و یا حوضچه‌های و جوی‌های کوچک آب، حتی اگر عمقی کمتر از قد آن‌ها داشته باشند، بدون توجه تنها نگذارید.

وی بیان کرد: شهرستان جهرم دارای باغ های زیادی است که اکثرا دارای استخر و کانال های خروجی آب هستند. کودکان به دلیل علاقه به آب بازی به استخر ها و حوضچه ها نزدیک می‌شوند و به خاطر ناآگاهی اصلا احساس خطر نمی کنند. این وظیفه والدین است که کودکان خود را آگاه کرده و  پیشگیری‌های لازم را در نظر داشته باشند.

رحمانیان با بیان اینکه مالکان باغ ها می‌بایست حتماً برای پیشگیری از این حوادث ناگوار دور و اطراف استخر و حوضچه های آب را حصار کشی کنند،  ابراز کرد: از همشهریان خواهش می‌کنیم، برای جلوگیری از بروز هر حادثه‌ای بیشتر مواظب کودکان خردسال باشند.

وی با تأکید بر اینکه از همشهریان درخواست می‌شود از شنا در استخرهای باغی خودداری کنند، تصریح کرد: کمتر از پنج روز پیش نیز مردی ۳۷ساله در استخر یکی از باغ‌های اطراف گردن میل در محور جهرم-قیر غرق شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار