موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
245453
۳۱ خرداد ۱۴۰۱

افتتاحیه مردمی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان امروز برگزار می‌شود

رئیس کمیته افتتاحیه، اختتامیه و برنامه‌های جنبی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: مراسم افتتاحیه مردمی این دوره از جشنواره ساعت ۱۷ روز ۳۱ خردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ،محمدمهدی کلهری با بیان اینکه افتتاحیه این دوره از جشنواره با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده‌های همدانی برگزار می‌شود، بیان کرد: این مراسم ساعت ۱۷ از پیاده‌راه بوعلی‌سینا آغاز و برنامه شادپیمایی تا ساعت ۱۸ به سمت میدان امام(ره) ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه ساعت ۱۸  به طور رسمی آغاز می‌شود، اظهار کرد: یک کامیون سیار در میدان امام(ره) مستقر است و برنامه‌های شاد کودکانه با اجرای حمید رضایی‌مجد مجری محبوب همدانی‌ها اجرا می‌شود.

کلهری با بیان اینکه هنرمندانی مانند حمید گلی، علی فروتن و رضا فیاضی مهمانان مراسم افتتاحیه هستند، ادامه داد: دبیر و رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان سخنران‌های این برنامه هستند.

وی در ادامه مطرح کرد: عروسک مل‌مل و دیگر عروسک‌ها  نیز در برنامه افتتاحیه حضور دارند و جزء بخش‌های شاد هنری این مراسم هستند.

رئیس کمیته افتتاحیه، اختتامیه و برنامه‌های جنبی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اضافه کرد: تجلیل از دو فرزند شهید نیز برای مراسم افتتاحیه جشنواره بیست و هفتم در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، اول تا ششم تیرماه سال ۱۴۰۱ به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در کهن‌ شهر همدان برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار