موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/بوشهر
245435
۳۱ خرداد ۱۴۰۱

فوت دو کودک در سطل آب کولر

حسین ناظمیان‌پور مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر اظهار داشت: هدی و هدیه دو کودک زیر ۵ سال ساکن شهرستان دیّر (واقع در استان بوشهر) بودند که بر اثر غرق‌شدگی در سطل آب، جان خود را از دست دادند.

به گزارش کودک پرس ،مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: طی یک ماه گذشته دو کودک در سطل آب کولر در این شهرستان غرق شدند.

حسین ناظمیان‌پور مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر اظهار داشت: هدی و هدیه دو کودک زیر ۵ سال ساکن شهرستان دیّر (واقع در استان بوشهر) بودند که بر اثر غرق‌شدگی در سطل آب، جان خود را از دست دادند.

وی گفت: هدی؛ دختربچه افغانستانی که فقط یک سال و دو ماه بیشتر نداشت، به دلیل غفلت والدین، در سطل پر از آب کولر که در حیاط قرار داشت، بی‌هیچ سر و صدایی افتاد که پس از انتقال به بیمارستان امام هادی (ع) دیّر و انجام عملیات احیا، با اسکورت طبی به بیمارستان شهدا خلیج فارس بوشهر منتقل و در آنجا علی‌رغم تلاش پزشکان و کادر پرستاری پس از چند روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: طبق گفته مادر، این کودک کمتر از ۲۰ دقیقه ناپدید شد که متعاقب آن در سطل آب پیدا می‌شود که این موضوع نشان دهنده اهمیت توجه دوچندان به کودکان و مراقبت از حضور آنان است.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر افزود: هدیه نیز دختربچه‌ای تقریبا دو ساله ساکن شهر دیّر بود که برای بازی سر در سطل آب کولر کرده بود و دیگر نتوانسته بود سر از داخل سطل بلند کند و والدین او پس از نیم ساعت بعد متوجه او شدند و با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی، بلافاصله تیم اورژانس به محل حادثه مراجعه و اقدام به احیای این کودک کردند.

ناظمیان‌پور تصریح کرد: عملیات احیا در بیمارستان روی این کودک ۲ساله ادامه یافت و موفقیت‌آمیز بود و جهت دریافت خدمات درمانی بیشتر با اسکورت طبی به بیمارستان شهدا خلیج فارس بوشهر منتقل شد، اما به دلیل شدت صدمات واردشده، مراقبت‌های ویژه پزشکی نیز کارساز نبوده و او جان خود را از دست داد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار