موقعیت فعلی شما : خانه/البرز/فرهنگ و رسانه
245349
۲۶ خرداد ۱۴۰۱

رقابت هنرمندان کودک و نوجوان در پنجمین سالانه نقاشی البرز

لیلا یحیی بیگی با بیان اینکه ۲۵۴ هنرمند کودک و نوجوان برای دبیرخانه پنجمین سالانه آثار خود را ارسال کردند، گفت: داوران این سالانه در دو روز به داوری پرداختند و ۱۴۶ هنرمند به این سالانه راه پیدا کردند.

به گزارش کودک پرس ،لیلا یحیی بیگی، مدیر روابط عمومی انجمن تجسمی استان البرز گفت: فراخوان پنجمین سالانه ۱۴۰۰ در دو بخش موضوعی “رویای من” و آزاد اعلام شد.

وی ادامه داد: هنرمندان کودک و نوجوان ۴ تا ۱۶ ساله مخاطب این سالانه بودند و خوشبختانه با استقبال بی نظیری مواجه شدیم.
بیگی با بیان اینکه ۲۵۴ هنرمند کودک و نوجوان برای دبیرخانه پنجمین سالانه آثار خود را ارسال کردند، افزود: داوران این سالانه که از اعضای شورای کودک و نوجوان انجمن هنرهای تجسمی استان البرز هستند، در دو روز به داوری پرداختند و ۱۴۶ هنرمند به این سالانه راه پیدا کردند.
این مسئول تصریح کرد: این رویداد با همراهی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، شرکت آتی مهر (وستا) و گالری ماه زاد برگزار می شود.
وی گفت: هدف از برگزاری این سالانه کشف استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان (به خصوص هنرمندان البرز) و همچنین تشویق آنها برای ادامه این راه است، چرا که در روزگاری زندگی می کنیم که هنر بهترین راه برای دور شدن از تمام دغدغه ها و استرس های دنیاست و چه خوب که این مسیر به صورت حرفه ای و از کودکی با ما همراه باشد.

این مسئول ادامه داد: با برگزاری چنین نمایشگاه هایی، فرهنگ نقاشی در خانواده ها رواج پیدا می کند و باعث هنردوستی در میان کودکان می شود.

بیگی گفت: استقبال و به نمایش گذاشتن فعالیت هنری این گروه سنی، زمینه ای برای اندیشیدن و شکوفایی خلاقیت در بچه ها ایجاد کرده، عرصه‌ هنرنمایی و خلق آینده ای متفاوت برای فرزندان این خطه از خاک کشور است.

وی ادامه داد: البرز در زمینه هنرهای تجسمی جزو رتبه های برتر کشور است و هنرمندان کوچک بسیاری در این استان هنرنمایی می کنند تا پیش از کرونا نمایشگاه های گروهی متعدد و سه سالانه پر بار کودک و‌ نوجوان نیز در کرج برگزار شد.
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: نمایشگاه این سالانه به دلیل تعداد بالای آثار و رعایت پروتکل های بهداشتی در دو بخش برگزار می شود: بخش اول ۲۶ خرداد ماه الی ۲ تیر ماه ۱۴۰۱ که افتتاحیه آن ۲۶ خرداد ماه ساعت ۱۷ و بخش دوم نمایشگاه ۹ الی ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ که افتتاحیه آن ۹ تیرماه ساعت ۱۷ برگزار می شود و ساعت بازدید از نمایشگاه ۱۶ الی ۲۰ واقع در فلکه اول گوهردشت ، بلوار میرزایی، پلاک ۶۶ ، ساختمان بارمان طبقه اول واحد دوم گالری ماه زاد می باشد.
۲۵۶ هنرمند کودک و نوجوان در پنجمین سالانه نقاشی البرز شرکت کردند/ایران کوچک، بعد از پایتخت بیشترین هنرمندان تجسمی کشور را داراست
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار