موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/تهران
245333
۲۶ خرداد ۱۴۰۱

بازداشت عامل پنچر کردن آمبولانس و جان باختن دختربچه بیمار تهرانی

دادستان تهران از دستگیری شخصی که با پنجر کردن چرخ‌های آمبولانس در خیابان شهید بهشتی تهران موجب جان باختن کودک ۲ ساله بیمار شده بود، خبرداد.

به گزارش کودک پرس ،مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره جزئیات این حادثه عنوان کرد: ساعت 14:21 روز سه‌شنبه از مطب پزشک کودکان در خیابان شهید بهشتی تهران تماسی با فوریت‌های پلیسی اورژانس گرفته و عنوان شد که دختری دو ساله دچار ایست قلبی – تنفسی شده است که بلافاصله یک آمبولانس به همراه دو تکنیسین به محل اعزام شدند. در نزدیکی مطب پزشک تکنیسین‌ها با مادر و مادربزرگ کودک که سراسیمه در انتظار اورژانس بودند مواجه شدند. از آنجایی که در خیابان مذکور محلی برای پارک خودروی آمبولانس وجود نداشت، تکنیسین‌ها به ناچار خودرو را در مسیر خط ویژه اتوبوس پارک کرده و بسرعت خودشان را به مطب پزشک رساندند.

وی در ادامه افزود: تکنیسین‌های اورژانس در بدو ورود با کودک بدحال مواجه شدند و بلافاصله به کمک پزشک حاضر در صحنه عملیات احیا را انجام دادند اما دقایقی بعد به این نتیجه رسیدند که احتمال زنده ماندن کودک در بیمارستان به وسیله تجهیزات و دارو بیشتر است. از این‌رو یکی از تکنیسین‌ها به همراه پزشک در مطب به عملیات احیا ادامه داده و تکنیسین دیگر برای روشن و آماده کردن خودروی آمبولانس از مطب خارج شد اما لحظاتی بعد وقتی به خودرو رسید در کمال ناباوری دریافت دو لاستیک آمبولانس را پس از بازکردن والپ‌های لاستیک پنچر کرده‌اند.

خالدی تصریح کرد: تکنیسین وقتی دید که با آن خودرو امکان جابه‌جا کردن کودک وجود ندارد بسرعت با مرکز اورژانس تماس گرفت و تقاضای آمبولانس دیگری برای انتقال کودک کرد. با اینکه آمبولانس بعدی هم در اسرع وقت به محل اعزام شد اما وقتی قرار شد که کودک به بیمارستان انتقال یابد معلوم شد که او فوت کرده است.

دستگیری عامل پنچر کردن آمبولانس

سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به این سؤال که آیا مشخص شده که چه کسی لاستیک خودرو آمبولانس را پنچر کرده گفت: پس از این حادثه تکنیسین‌های ما با پلیس تماس گرفتند و گزارش آن اعلام شد. اما یکی از رهگذرانی که شاهد ماجرا بود عنوان کرده که راننده یک اتوبوس عبوری پس از آنکه آمبولانس را در مسیر خود دیده پیاده شده و باد دو لاستیک آمبولانس را خالی کرده و بعد هم رفته است.

علی صالحی دادستان تهران از دستگیری شخصی که با پنجر کردن چرخ‌های آمبولانس در خیابان شهید بهشتی تهران موجب جان باختن کودک ۲ ساله بیمار شده بود، خبرداد.

این متهم که راننده اتوبوس می‌باشد با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برد و جسد دختر بچه ۲ ساله هم جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار