موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/همدان
245311
۲۵ خرداد ۱۴۰۱

۱۸ سالن از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان میزبانی می کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: ۱۰ سالن در همدان و هشت سالن در شهرستان‌ها برای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیش‌بینی شده است.

به گزارش کودک پرس ،مسعود ویژه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان همدان با بیان اینکه افتخار می‌کنم که در جمع رسانه‌ای ها هستم، عنوان کرد: برنامه‌ها و رویکرد در اداره کل ارشاد متفاوت است.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب می‌تواند کشور را به سوی حکومت اسلامی ببرد و نقطه تقابل دو تمدن امروزه شکل گرفته، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، نقطه تقابل دو تمدن نوین اسلامی و نظم نوین جهانی که برای تحقق این نظم اتفاقات زیادی چون جنگ هیبریدی و ترکیبی مطرح است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه نگاه تمدنی افق نگاه‌ها در رسانه را وسیع‌تر می‌کند، نقطه تقابل دو تمدن نوین اسلامی و نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است؛ اظهار کرد: در تقابل دو تمدن کسی برنده است که رسانه را در اختیار داشته باشد.

ویژه خاطرنشان کرد: با نگاه تمدنی، نکته‌ای که می‌توان گفت رسالت رسانه با نگاه تمدنی به این صورت است که رسانه اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای خود می بیند و افق نگاه‌ها وسیع‌تر می‌شود

وی ادامه داد: فرهنگ غرب با این همه زرق و برق که گاهاً افراد شیفته آن می‌شوند، اما همه اینها یک پس زمینه دارد و تمدن غرب و اندیشمندان آن باعث شده‌اند که این تمدن شکل بگیرد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه دین اسلام کامل‌ترین نسخه الهی برای بشریت است و از زمان بعثت حضرت رسول تا به حال حدود ۱۴ قرن حکومتی اسلامی به آن شکل صورت نگرفته، تصریح کرد: عدالت به معنای واقعی در زمان حضرت علی (ع) شکل گرفت و علت آن ضعف تئوریک بود که نتوانست حکومت اسلامی را به آن معنا اجرا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تاکید کرد: در تقابل دو تمدن کسی برنده است که رسانه را در اختیار داشته باشد.

ویژه به برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اشاره کرد و گفت: شعار جشنواره بیست و هفتم «تئاتر پرواز پروانه‌های خیال» است.

وی با تاکید بر اینکه باید سعی داریم برنامه مختص شهر همدان نباشد و در شهرستان‌ها نیز گستردگی اجرا داشته باشیم، تصریح کرد: ۱۰ سالن در همدان و هشت سالن در شهرستان‌ها برای جشنواره پیش‌بینی شده است.

این مسئول زمان افتتاحیه جشنواره را ۳۱ خردادماه و به صورت جشن مردمی اعلام کرد و افزود: این برنامه از میدان آرامگاه با حضور عروسک‌های غول پیکر و تیم نمایشی خوب شادپیمایی دنبال خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار