موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/یزد
245286
۲۴ خرداد ۱۴۰۱

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و سرگرمی در یزد

چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان و اولین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی، سرگرمی و اوقات‌فراغت در استان یزد به مدت چهار روز برگزار می‌گردد.

به گزارش کودک پرس ،«احمد قافی» در این باره افزود: بیش از ۵۰ شرکت‌کننده از استان‌های تهران، یزد، مشهد، اصفهان و شیراز خدمات و محصولات خود را در نمایشگاه بین‌المللی یزد عرضه خواهند کرد.

وی پوشاک، تجهیزات اتاق، اسباب‌بازی، وسایل ‌فانتزی، لوازم‌التحریر و وسایل‌ آموزشی، انتشارات، سازمان‌های حامی و شرکت‌های خدمات‌رسان در حوزه‌های مادر و کودک را از جمله غرفه‌های حاضر در نمایشگاه تخصصی مادر و کودک و اسباب‌بازی عنوان کرد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد موسیقی کودکان، جلسات قصه‌گویی و شعرخوانی، دوره‌های مشاوره و آموزش پزشکی حوزه کودکان، نوزادان و بارداری، دوره‌های آموزشی بازیگری کودکان و کتابخوانی را از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه دانست.

چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان و اولین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی، سرگرمی و اوقات فراغت از ۲۴ تا ۲۷ خرداد ماه، از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد پذیرای علاقه‌مندان است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار