موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/گیلان
245258
۲۴ خرداد ۱۴۰۱

بازگشت دختر 5 ساله به آغوش خانواده بدست پلیس تالش

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی شهرستان تالش از پیدایش دختر بچه ۵ ساله توسط پلیس و بازگرداندن او به آغوش خانواده‌اش خبر داد و افزود: خانواده‌ها هنگامی که با کودکان خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می‌برند هرگز از آن‌ها غفلت نکنند.

به گزارش کودک پرس ،فرمانده انتظامی شهرستان تالش از پیدایش دختر بچه ۵ ساله توسط پلیس و بازگرداندن او به آغوش خانواده‌اش خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی حین روان‌سازی ترافیک در شهر تالش با کودک خردسالی که به صورت سراسیمه در حال قدم زدن در کنار خیابان بود، مواجه شدند.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این دختر بچه گم شده است، افزود: تحقیقات در زمینه شناسایی خانواده این کودک انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش تصریح کرد: پس از چند ساعت خانواده دختر بچه ۵ ساله شناسایی و پس از مراجعه به کلانتری، فرزندشان را تحویل گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تقدیر خانواده این کودک از پلیس به والدین توصیه کرد، هنگامی که با کودکان خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می‌برند هرگز از آن‌ها غفلت نکنند و همچنین به فرزندانشان آموزش دهند در اینگونه مواقع حتما از پلیس کمک بخواهند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار