موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
245230
۲۳ خرداد ۱۴۰۱

تخریب ۱۰۳۲ خانه فلسطینیان و آواره شدن 954 کودک در سال گذشته

طبق یک گزارش مستند، رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی با تخریب ۱۰۳۲ خانه مسکونی فلسطینیان، باعث آواره شدن ۱۸۳۴ نفر از جمله ۹۵۴ کودک شد.

به گزارش کودک پرس ،یک مرکز پژوهشی وابسته به انجمن مطالعات عربی در گزارشی میدانی، تخریب‌های انجام شده توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی سال ۱۹۶۷ فلسطین را در طول یک سال گذشته به صورت مستند ثبت کرد که نشان از تشدید سیاست سیستماتیک تخریب تل آویو علیه فلسطینی‌ها و اموال آنها دارد.

در این گزارش تأیید شد که نیروهای اشغالگر در سال گذشته میلادی حدود ۱۰۳۲ خانه، تأسیسات و مراکز (۳۶۱ خانه) را تخریب و ۱۸۳۴ نفر از جمله ۹۵۴ کودک را آواره کردند. درصد زنان از مجموع کسانی که خانه‌هایشان تخریب شده، حدود ۴۷ درصد است و خانواده‌هایی که خانه‌هایشان تخریب شد، اکنون پراکنده و از هم پاشیده شده‌اند و به دنبال مسکن امن برای حفظ حریم خصوصی خود هستند.

بر اساس گزارش مذکور، مالکان ۹۳ واحد مسکونی در قدس اشغالی پس از اجبار مقامات شهرداری رژیم اشغالگر، خانه‌های خود را با دستان خود تخریب کردند. همچنین تخریب ۶۷۱ مرکز و تأسیسات مختلف (کشاورزی، تجاری، مؤسسه ای، خدماتی، تفریحی و مذهبی) مستند شد که ۵۴۵۵ نفر شامل ۲۶۰۰ کودک و ۱۸۰۰ زن از آن بهره مند می‌شدند.

بیشترین هدف تخریب، محل‌های نگهداری دام و احشام بود به طوری که ۲۱۶ طویله و آغل که بیش از ۱۶۴۰۰ رأس گوسفند در آن نگهداری می‌شد، تخریب شد. هدف بعدی چاه‌های کشاورزی بودند به طوری که ۹۳ حلقه چاه یا مخزن آب و ۱۲ راه کشاورزی تخریب شد.

طبق این گزارش استان طوباس با ۲۹۷ خانه، استان قدس اشغالی با ۲۷۴ خانه و سپس استان الخلیل و بیت لحم به ترتیب با ۱۴۳ و ۱۳۹ خانه شاهد بیشترین تخریب توسط رژیم صهیونیستی در سال گذشته بوده‌اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار