موقعیت فعلی شما : خانه/پزشکی و سلامت
245180
۲۱ خرداد ۱۴۰۱

توجه ویژه سازمان بیمه سلامت به کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت توجه ویژه ای به کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم دارد.

به گزارش کودک پرس ،دکتر محمد مهدی ناصحی در مراسم اکران فیلم “بدون قرار قبلی” که به زندگی بخشی از مردم مشهد می پردازد و به دعوت انجمن اتیسم ایران صورت گرفت گفت: سازمان بیمه سلامت ایران و دولت توجه ویژه ای به کودکان دارای اتیسم دارد، لذا بیمه پایه سلامت را برای این بیماران برقرار کرده است..گفتنی است این مهم با نقش محوری و حمایتهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری بسیار خوب انجمن اوتیسم صورت پذیرفته است .

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پوشش بیمه ای این مبتلایان به شکلی است که حداکثر سهم هزینه بیماری و خدمات در بخش دولتی و خصوصی توسط سازمان بیمه سلامت پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری کودکان دارای اوتیسم در گروه بیماران صعب العلاج خدمات در خور نیاز و مناسبی را دریافت کنند، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و منتظر تصویب اساسنامه مربوطه هستیم.

دکتر ناصحی اظهار داشت: انتظار داریم تولیت آستان قدس رضوی در بحث پوشش تکمیلی کودکان دارای اوتیسم از این بیماران حمایت کند.

لازم به ذکر است در انتهای این برنامه، خانواده های کودکان دارای اوتیسم در نشستی با مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به طرح نیازهای خود با هدف ارتقا خدمات بیمه سلامت پرداختند.

گفتنی است این مراسم در ایام ولادت امام رضا (ع) به همت آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و انجمن اوتیسم برگزار شد‌.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار