245165
۲۱ خرداد ۱۴۰۱

بازداشت متهم اصلی کودک آزاری در زاهدان

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان از بازداشت متهم اصلی ضرب و‌جرح یک‌ پسر بچه در زاهدان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی کوتاه از ضرب و جرح یک پسر بچه در شهرستان زاهدان، موضوع به قید فوریت در دستور بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت حقوق عامه داستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: با دستور صریحی که به پلیس فتا داده شد بلافاصله تیم‌های تخصصی این پلیس فعال و در کمتر از دو ساعت متهم شناسایی و جهت تحقیقات تکمیلی و سیر پرونده قضایی دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این فرد که به اصطلاح ناپدری پسربچه مصدوم و مضروب است و در اعترافات خود مدعی شده که پسرش مرتکب عمل اشتباهی شده و به تحریک افراد نزدیک صرفا قصد داشته این گونه وی‌ را اصلاح و‌ متنبه کند و از اقدام خشن خود نیز به شدت نادم و پشیمان شده است.

احمدزاده گفت: هر چند این فرد مضروب پسربچه بود، اما شیوه برخورد با وی غیراخلاقی، غیرشرعی و غیرقانونی و ناصحیح بوده است که در همین راستا به پلیس فتا ابلاغ شد تا متهم را به دقت بازجویی کرده و پرونده کیفری اش تکمیل و تسهیل شود.

وی تاکید کرد: فیلمبردار این موضوع ناگوار که باعث جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات مردم خونگرم استان شد، علی‌الظاهر مادر وی بوده که هم‌اکنون در چابهار حضور دارد و به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان پرونده مذکور، از زاهدان به چابهار ارسال تا فرایند دقیق کیفری فرد مربوطه نیز تکمیل و موجبات صدور حکم کیفری شود.

احمدزاده تصریح کرد: با تمام قدرت قانونی و اقتدار قضایی که امروز یک مورد آن به فوریت اثبات شد، با چنین برخوردهای خارج از محدوده عرف و شرع و اخلاق، برخورد جدی و بدون تساهل خواهیم کرد و این قول را به مردم متین و صبور ومتشرع استان می‌دهیم که احقاق کودکان آسیب دیده جزو محورهای اساسی صیانت از حقوق عامه است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار