موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/سمنان
244811
۰۳ خرداد ۱۴۰۱

سه روز بی خبری از کودک گم شده در کالپوش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه روزانه ۲۰۰ نفر به دنبال زهرا کودک هفت ساله اهل اسدآباد میامی گمشده در کالپوش هستند، گفت: هنوز هیچ خبری از این مفقودی نشده است.

به گزارش کودک پرس ،ضمن بیان اینکه روز جمعه در پی اطلاع از گم شدن زهرا عرب اسدی کودک هفت ساله اهل اسد آباد میامی بلافاصله هلال احمر، نیروی انتظامی، فرمانداری و استانداری وارد این کارزار شدند، افزود: این کودک در جنگل‌های دشت شاد کالپوش مفقود شده است.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت سه روز هنوز هیچ خبری از این دختر بچه اعلام نشده است، افزود: با این وجود عملیات جستجوی دختر گمشده در منطقه فوق‌الذکر ادامه دارد و امدادگران لحظه‌ای از کار دست نمی‌کشند تا خبر خوبی به هموطنان گزارش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه روزانه ۲۰۰ نفر امدادگران و اهالی محلی به دنبال زهرا عرب اسدی کودک هفت ساله گمشده می‌گردند، ابراز داشت: نیروهای امدادی سه استان گلستان، خراسان رضوی و سمنان نیز در این عملیات حضور دارند.

طاهریان با بیان اینکه جنگل‌های اطراف به ویژه دشت شاد، نام نیک و کرنگ با خودروهای امدادی زیر نظر گرفته شدند، تاکی کرد: از هموطنان تقاضا داریم با دریافت کوچک‌ترین اطلاعاتی از این کودک در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) و یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار