2448
۰۲ شهریور ۱۳۹۵

کارگاه ‘تجربه یک نگارگری’ در کاخ موزه ی سعدآباد

کارگاه 'تجربه یک نگارگری' ویژه کودکان و نوجوانان در مرکز برنامه ریزی بازدید هدفمند کودکان و نوجوانان در این مجموعه برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس     مسئول این موزه با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، موزه آلبوم های سلطنتی و اسناد سعدآباد در اولین سه شنبه هر ماه اقدام به نمایش آپارات یکی از فیلم های نفیس و تاریخی موجود در مخزن این موزه می نماید.
لادن تاجبخشیان گفت: این بار، در اولین سه شنبه شهریور مطابق با دوم شهریور 95 ساعت 15 فیلمی تاریخی به صورت آپارات در سالن سینمای موزه به نمایش در خواهد آمد. این فیلم در خصوص یکی از وقایع رخ داده در دوره پهلوی دوم در سال 1355 خورشیدی است. فیلم رنگی، ناطق و مدت زمان آن 40 دقیقه است.
وی اظهار داشت: پس از نمایش فیلم، جلسه بحث و گفتگو و تجزیه تحلیل تاریخی، فرهنگی و …در خصوص آن برگزار می شود.
روابط عمومی سعدآباد همچنین گزارش داد که مدیر روابط عمومی مجموعه سعدآباد از برگزاری مراسم افتتاحیه اولین جشنواره و رالی گردشگری بانوان کشور، افتتاحیه نمایشگاه لباس ‘نگاهی دیگر’ به یاد عباس کیارستمی در موزه پوشاک سلطنتی، کارگاه یک روزه آشنایی و آموزش نگارگری ویژه کودکان صحبت کرد.
محمد حیدری گفت: دوم تا هفتم شهریور ماه ساعت 15 تا 23 اولین جشنواره و رالی گردشگری بانوان ایران در این مجموعه فرهنگی برگزار خواهد شد. این جشنواره شامل بیش از 50 غرفه از فعالیت های بانوان هنرمند، غرفه های موسیقی، خطاطی، نقاشی، سفالگری، غرفه های گل و گیاه، لباس های محلی، اقلام خانگی تولید شده توسط بانوان، انواع شیرینی های خانگی و …. خواهد بود و در حاشیه آن فستیوال غذاهای محلی، کارگاه آموزشی ماساژ و اسپا، چایخانه سنتی با لباس های محلی و دمنوش های ایرانی و برنامه های ویژه کودکان شامل گریم و عکاسی و نیز برنامه زنده و استیج با اجرای هم نوازی بانوان هنرمند، مسابقه، برنامه های طنز، تئاتر و سایر برنامه های هنری برگزار خواهد شد.
وی اشاره کرد: نمایشگاه لباس با عنوان ‘نگاهی دیگر’ در ساعت 11 روز دوم شهریور ماه افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و در کنار آن کارگاه آموزشی طراحی و ساخت پارچه در روزهای 6 و 7 شهریور ماه توسط فریبا میرزایی در موزه پوشاک سلطنتی واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.
حیدری اظهار داشت: در این روز از ساعت 10:30 تا 13 ، کارگاه ‘تجربه یک نگارگری’ ویژه کودکان و نوجوانان در مرکز برنامه ریزی بازدید هدفمند کودکان و نوجوانان در این مجموعه برگزار می شود.

 

 

منبع:    ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار