موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کرمانشاه
244759
۰۲ خرداد ۱۴۰۱

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در استان کرمانشاه

اولین نمایشگاه کتاب کتاب کودک و نوجوان با عنوان “کانون، کتاب، کودک” از تاریخ سوم تا دهم خرداد ۱۴۰۱ و در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،هم‌زمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اولین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: پس از پیگیری‌های فراوان و تلاش‌های صورت گرفته، موفق شدیم برای اولین بار در استان کرمانشاه شاهد رویداد برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان باشیم.

خیاط‌زنجانی، نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان را سرآغاز تحولی جدّی و مستمر در حوزه توسعه فرهنگی استان عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با عنوان‌های مختلف در موضوع‌های متنوع دینی، ادبیات، علوم، هنر، … و با ۵۰ درصد تخفیف کار خود را از روز سه‌شنبه سوم خرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌کند.

سرپرست کانون استان کرمانشاه همچنین، مدت برگزاری این نمایشگاه را تا دهم خرداد اعلام کرد.

او همچنین گفت: علاوه بر نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، نشست‌های تخصصی نیز با حضور اساتید در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است. که در آن به نقد و بررسی کتاب‌های مطرح در حوزه کودک و نوجوان پرداخته می‌شود.

خیاط‌زنجانی از نمایش فیلم‌های خاص کودک و نوجوان در محل سینماکودک کانون پرورش فکری در جنب این نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به فیلم‌های کودک و نوجوان، می‌توانند به صورت رایگان و در دو سانس صبح و بعدازظهر به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

اولین نمایشگاه کتاب کتاب کودک و نوجوان با عنوان “کانون، کتاب، کودک” از تاریخ سوم تا دهم خرداد

اولین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار