موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
244693
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

دو کتاب کودکانه درباره شهید ابراهیم هادی در نمایشگاه کتاب عرضه شدند

«مهمان خدا» و «داداش ابراهیم» دو کتاب انتشار یافته برای رده سنی کودک و نوجوان است، به زندگی شهید ابراهیم هادی می‌پردازد.

به گزارش کودک پرس ،و به نقل از ستاد خبری سی وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بعد از استقبال از کتاب شهید ابراهیم هادی، برخی از ناشران اقدام به تولید و انتشار کتاب زندگینامه و خاطرات این شهید برای رده سنی کودک و نوجوان کردند. این کتاب‌ها در این دوره از نمایشگاه کتاب عرضه و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب «مهمان خدا» به همت گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر شده است و تلاش دارد تا گوشه‌هایی از سلوک معنوی این شهید را با زبان داستان برای مخاطب کودک بیان کند.

مهمان خدا از ۱۷ داستان تشکیل شده است و هر کدام موضوعی خاص را مطرح می‌کنند.

احترام به مادر، محبت به حیوانات، مهمان خدا و … از جمله عناوین داستان‌های این مجموعه است.

انتشارات کتابک کتاب «داداش ابراهیم» را منتشر کرده و تاکنون به چاپ هفتم رسیده است. این کتاب به قلم محمدعلی جابری به نگارش درآمده است.

نویسنده با ذکر روایات و داستان‌های مفید از زندگی شهید هادی و جمع‌بندی و نتیجه‌گیری‌های درست اخلاقی در پایان هر روایت، به ارزش محتوای داستان‌های کتاب افزوده است.

میکائیل براتی تصویرگری کتاب را کرده است.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار