موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/البرز
244673
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

سگ‌های خیابانی به کودک ۳ ساله در شهرک «بعثت» البرز حمله کردند

یک خانم جوان با دختر ۳ ساله اش ماهور پنجشنبه گذشته در حال تردد از خیابانی در شهرک بعثت مشکین دشت بوده که مورد حمله سگ ها قرار گرفتند. سرپرست شهرداری مشکین دشت در این خصوص توضیحاتی ارائه داد و گفت: غذادهی شهروندان، جمعیت سگ‌ها را افزایش می دهد.

به گزارش کودک پرس ،علیرضا صفرخانلو، سرپرست شهرداری مشکین دشت، امروز در گفت‌وگویی، در خصوص حمله سگ‌ها به یک خانم جوان و کودک ۳ ساله اش در شهرک بعثت که در پنجشنبه گذشته اتفاق افتاد، اظهار کرد:  شهرک‌های بعثت و مهندسی زراعی از شهر مشکین دشت منفصل است و اطراف آن را  باغات و مزارع و مراکز آموزشی احاطه کرده که این امر وجود سگ‌های بلاصاحب را تشدید می‌کند.

وی افزود: از سویی تعدادی از شهروندان این منطقه در ساعات مختلف به غذادهی حیوانات اقدام می‌کنند و این افراد بارها جمع آوری سگ‌های بلاصاحب توسط عوامل شهرداری را با مشکل مواجه کرده و حتی کار به  درگیری هم رسیده است.

این مدیر شهری بیان کرد: علیرغم مشکلات موجود در سال گذشته ۷۳۰ قلاده سگ  توسط عوامل شهرداری جمع آوری و به مرکز نگهداری سگ‌ها در حلقه دره منتقل شده است. در حال حاضر نیز اکیپ‌های جمع آوری سگ‌ها را تشدید کردیم و با هماهنگی مراکز دولتی، مزارع مربوط به این مراکز در منطقه را نیز پاکسازی می‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه حادثه در روز پنجشبه گذشته در خیابان قلم که  ورودی شهر است و بخشی از آن را مزارع جهاد کشاورزی در برگرفته، اتفاق افتاده است. اما هنوز موفق به دیدار و دلجویز از این خانواده نشده ایم؛ دوبار تماس گرفتیم و همسر این خانم  سرکار بودند و هنوز  موفق به کسب اجازه و  دیدار از این خانواده  نشده ایم.

طبق آنچه  در رسانه‌ها منتشر شده است؛ پنجشنبه گذشته یک خانم جوان با دختر ۳ ساله اش ماهور در حال تردد از خیابانی در شهرک بعثت  بوده که مورد حمله سگ‌ها قرار می‌گیرند. دختر ۳ ساله توسط سگ از دست مادرش قاپیده شده و تازمانی که راننده یک ماشین با قفل فرمان به داد این مادر و کودک برسد، چند سگ بر بدن کودک جراحاتی وارد می‌کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار