موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
244438
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

283 ناشر کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب حضور دارند

283 ناشر کودک و نوجوان در زیرزمین رواق شرقی مصلای امام خمینی‌(ره) در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهند داشت.

به گزارش کودک پرس ،عبدالعظیم فریدون، رئیس هیات‌مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان با اشاره به حضور ناشران کودک و نوجوان در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: امسال حدود 183 ناشر مستقل و 100 ناشر در قالب نمایندگی برای حضور در این رویداد نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است همانند دوره سی‌و‌دوم در زیرزمین رواق شرقی مصلای امام خمینی‌(ره) جانمایی شوند.

وی افزود: قرار است این ناشران در فضای مفید حدود پنج هزار و 500 متر جانمایی شوند، این فضا نسبت به دوره گذشته تغییری نکرده است و مشکل چندانی در جانمایی‌ها نداریم.

فریدون همچنین درباره سالن‌‌ها و غرفه‌ها توضیح داد: در تلاشیم غرفه‌سازی و جانمایی راهروها خیلی وسیع‌تر از دوره‌های قبل باشد، علاوه‌براین متراژ غرفه‌ها به اندازه‌ای نباشد که سلامت بچه‌ها و خانواده‌ها به خطر بیفتد و غرفه‌ها نسبت به قبل بزرگ‌تر خواهد بود.

وی یادآور شد: به‌طور عمومی بخش کودک و نوجوان شلوغ‌تر از سایر بخش‌ها است؛ زیرا عموما بچه‌ها به همراه والدین خود به نمایشگاه می‌آیند و ازدحام بیشتر می‌شود و امیدواریم بزرگ‌تر شدن غرفه‌ها خطرات احتمالی را کمتر کند.

به گفته فریدون، جانمایی‌ها در بخش کودک و نوجوان به پایان رسیده است و از امروز (شنبه 10 اردیبهشت) اجرا شروع خواهد شد.

وی در پایان با بیان این‌که یک سرای فرهنگی برای بخش ناشران کودک و نوجوان پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: در تلاشیم که امسال با حضور کارشناسان، نویسندگان و ناشران حوزه کودک و نوجوان هر روز حداقل دو نشست تخصصی در حوزه کتاب‌های این حوزه برگزار کنیم.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 21 تا 31 اردیبهشت 1401 در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار