موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
244321
۳۱ فروردین ۱۴۰۱

بررسی علائم سویه نوترکیب XE در کودکان

با افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کودکان در برخی مناطق هند ناشی از سویه نوترکیب XE، والدین خواستار بازگشت به حالت آموزش از راه دور برای کودکان خود هستند.

به گزارش کودک پرس ،با این حال، کارشناسان بر این باورند که والدین نباید نگران باشند زیرا علائم سویه نوترکیب XE در کودکان اغلب خفیف است و با درمان به موقع بهبود پیدا میکنند. فرد باید مراقب علائم آنفلوآنزا یا دستگاه گوارش مانند اسهال، استفراغ یا درد معده باشد.

پزشکان هندی اظهار داشتند: در دو هفته گذشته تعداد کودکان مبتلا به علائم آنفلوآنزا افزایش یافته است. با این وجود، والدین نباید پس از بازگشایی مدارس از شناسایی کودکان مبتلا به کووید-۱۹ وحشت کنند زیرا این علائم خفیف هستند و کودکان با درمان به موقع بهبود پیدا میکنند.

علائم سویه نوترکیب XE در کودکان

گفته می‌شود که XE نسبت به سویه‌های قبلی کووید-۱۹ از قدرت سرایت بالاتری برخوردار است و افراد واکسینه نشده که بیشتر کودک هستند باید تمام اقدامات لازم را برای مصون ماندن در برابر عفونت انجام دهند. علائم این سویه در کودکان به طور کلی خفیف است و شامل علائم دستگاه تنفسی فوقانی مانند تب، آبریزش بینی، گلو درد، بدن درد و سرفه خشک است.

بنابر اعلام پزشکان هندی، در کودکانی که به کووید-۱۹ مبتلا شده اند علائم عفونت دستگاه تنفسی فوقانی ظاهر شده و در برخی از کودکان استفراغ یا اسهال دیده شده است.

سیستم ایمنی کودک را با واکسیناسیون تقویت کنید

به گزارش هندوستان تایمز، متخصصان می گویند پیروی از یک سبک زندگی سالم، مصرف مواد غذایی سالم و خواب کافی، رعایت دستورالعملهای بهداشتی می تواند به جلوگیری از شیوع بیماری کمک کند. کودکانی که واجد شرایط واکسیناسیون هستند باید در اسرع وقت واکسینه شوند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار