244315
۳۱ فروردین ۱۴۰۱

خوزستان | ویژه برنامه کودکان آسمانی برگزار شد

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه کودکان آسمانی به همت محفل قرآن و عترت اداره کل کتابخانه های خوزستان با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی آبادان و حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ،همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه کودکان آسمانی به همت محفل قرآن و عترت اداره کل کتابخانه های خوزستان با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی آبادان و حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

ویژه برنامه «کودکان آسمانی» با محوریت آموزش مفاهیم دینی و مضامین کتاب آسمانی به کودکان و ترغیب آنان به آیات نورانی قرآن کریم ویژه کودکان ۵ تا ۷ سال، با اجرای برنامه هایی چون قرائت قرآن، قصه گویی قرآنی،  شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نقاشی و رنگ آمیزی، نمایش آموزشی وضو و نماز در بخش کودک کتابخانه شهید حداد عادل برگزار شد.

احمد ربیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان با حضور در این برنامه از محفل قرآن و عترت اداره کل کتابخانه های خوزستان و امور فرهنگی حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) آبادان قدردانی کرد و گفت: مفاهیم اساسی دین اسلام، از قبیل اعتقاد به خدا و دین، اموری هستند که با سرشت اولیه و دست نخورده کودک و به تعبیر قرآنی، با فطرت او سازگار است. پیروی از آموزه‌های قرآنی و انس هرچه بیشتر افراد با کلام نورانی وحی، ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در سطح عمومی جامعه، ایجاد محیطی مفرح و معنوی برای کودکان و همچنین تشخیص روش های آموزش مفاهیم دینی و استفاده و به کارگیری صحیح و مناسب آن، به ویژه برای کودکان، مهم ترین مرحله از فرایند آموزش است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی ، معارف قرآنی و گسترش همکاری در بحث ترویج و تبدیل مفاهیم قرآنی به رفتارهای قرآنی است، از همکاری فاطمه خالدی زاده، مینا قیم و نرگس خاتون بوستانچی زاده، از کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان، مربیان مهد کودک و پیش دبستانی گلدونه و مربی فرهنگی حوزه علمیه خواهران آبادان، تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این برنامه نیز جوایزی به رسم یادبود به شرکت کنندگان در مسابقه قرآنی اهدا شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار