موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
244253
۲۹ فروردین ۱۴۰۱

نمایشگاه قرآن و قصه گویی با ابرازهای نوین

حجت الاسلام مقدسیان با اشاره به بیان داستان برای کودکان با ابزارهای نوین در بخش باغ آیات نمایشگاه قرآن گفت: در این بخش ما قصه های قرآنی را به صورت نمایشی در قالب طنز اجرا می کنیم.

به گزارش کودک پرس ،حجت الاسلام محمدصادق مقدسیان، کارشناس و مجری بخش باغ آیات بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره فعالیت های این بخش در این دوره از نمایشگاه به خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: در این بخش ما قصه های قرآنی که قابلیت تعریف برای کودکان دارد را به صورت نمایشی در قالب طنز اجرا می کنیم.

کارشناس و مجری بخش باغ آیات بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزود: بخشی از کارتون “فیل شاه” به صورت عروسکی را برای کودکان نمایش می دهیم. نکته ای که در این بخش قابل توجه است اینکه ما از ابزارها و تکنولوژی های به روز استفاده می کنیم تا کودکانی که در این بخش حضور می یابند به وسیله هدفون هایی که به آنها داده می شود با راهنمایی مربیانی که برای کودکان در نظرگرفته شده است کودکان هدایت می شوند و صداهایی که در بلندگو پخش می شود و همچنین از طریق هدفون هایی که استفاده می کنند از همه این نمایش بهره می برند.

وی ادامه داد: این نمایش از طریق صوت و حنجره کارشناسان به کودکان ارائه می شود به همین خاطر خانواده ها با خیال راحت می توانند در این غرفه حضور یابند و از فضای شادی که برای کودکان فراهم شده خودشان نیز بهره ببرند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار