موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
244219
۲۸ فروردین ۱۴۰۱

کلاس‌های رایگان دوچرخه‌سواری برای کودکان اتریشی برگزار می شود

مقامات وین اعلام کردند که به ۲۰ هزار کودک دبستانی، آموزش دوچرخه‌سواری رایگان ارائه خواهند داد. ثبت‌نام برای دوره‌ها در حال حاضر باز است و هزار نقطه مختلف در شهر برای این اقدام در نظر گرفته شده است که در آن‌ها آموزش گروهی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،کلاس‌های آموزش دوچرخه برای بچه‌های کلاس سوم و چهارم رزرو می‌شود. اولین کلاس از ۲۰ آوریل برگزار می‌شود و کمپین تا چهارم نوامبر ادامه خواهد داشت. این کلاس‌ها به مدت ۱۶ هفته هر جمعه ادامه خواهد داشت.

این کمپین توسط اولی سیما، مشاور شهر وین برای جابه‌جایی‌های شهری و با حمایت آژانس تحرک وین و همچنین بر اساس طرح اقلیمی وزارت حفاظت از آب و هوای اتریش، سازماندهی شده است.

وقتی نوبت به آینده تحرک پایدار می‌رسد، وین منابع نهادهای مختلف دولتی و بخش خصوصی را تجمیع می‌کند. علاوه بر این، شهر از تمام زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری که در سال‌های اخیر ایجاد شده است، بهره می‌برد.

برگزاری کلاس‌های رایگان دوچرخه‌سواری برای کودکان اتریشی

دوره‌های رایگان دوچرخه‌سواری توسط دولت فدرال اتریش تأمین مالی می‌شود، در حالی که مقامات شهر در سازماندهی زیرساخت‌های دیجیتال لازم و آماده‌سازی روی زمین مشارکت خواهند داشت.

این دوره‌ها در پارک دوچرخه Kaisermühlen و در یک منطقه تمرین ویژه برگزار می‌شود. علاوه بر این، طبق بیانیه شهر، مسئولان در ترم پاییز منطقه دیگری را برای برگزاری کلاس درس ایجاد خواهند کرد.

سیما توضیح داد که این طرح بدون شک تأثیر مثبتی بر عادات حرکتی شهروندان خواهد داشت. او گفت: “اگر نسل آینده امروز به روشی سازگار با محیط زیست سفر کند، کمک مؤثری به حفاظت از آب و هوا خواهد کرد.”

وین اتریش پیش از این نیز در حمایت از سیاست دوچرخه‌سواری، خبر از احداث بزرگ‌ترین مسیر دوچرخه در اتریش را داده بود که قرار است تا ۲۰۲۳ به اتمام برسد. این شهر تمرکز ویژه‌ای بر ترویج دوچرخه‌سواری دارد؛ چرا که اهدافی نظیر بی‌طرفی آب‌و هوا را به افزایش دوچرخه‌سواری و کاهش تردد خودروها مرتبط می‌داند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار