موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
244157
۲۷ فروردین ۱۴۰۱

چاپ دوم کتاب کودک «دماغ مترسک» منتشر شد

کتاب «دماغ مترسک» تالیف مجید راستی با تصویرگری محبوبه یزدانی شامل داستان های تخیلی برای کودکان توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

به گزارش کودک پرس ،چاپ دوم کتاب «دماغ مترسک» تألیف مجید راستی با تصویرگری محبوبه یزدانی با موضوع داستان‌های تخیلی برای گروه سنی ب، ج توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

این کتاب با زبان قصه به داستان تخیلی دروغ و دماغ می‌پردازد و جزو تازه‌ترین آثار کودکانه انتشارات سروش است.

در خلاصه این کتاب آمده است:

«مترسک تنها بود.

او کنار خانه توی باغچه ایستاده بود…»

مجید راستی، نویسنده این کتاب از سال ۱۳۵۹ همکاری خود را با گروه کودک شبکه یک به عنوان عضو طرح و برنامه و نویسنده را شروع کرد و در سال ۶۲ با رفتن به شبکه دو، گروه کودک به‌طور رسمی راه‌اندازی و مدیر گروه شد. وی طراحی و نگارش برنامه‌های گوناگونی از جمله، ماجراهای علی کوچولو، دوقلوها، پونه و پوریا و…. و فیلمنامه انیمینش‌های حکایت‌های سعدی، یک اتفاق ساده و چندین برنامه دیگر را تا سال ۸۸ بر عهده داشت. اکنون بیش از ۱۶ سال است که در انجمن نویسندگان کتاب کودک و نوجوان عضو فعال و ثابت است. وی غیر از نویسندگی در حوزه ادبیات کودک، در حال حاضر سردبیری مجله رشد کودک را نیز برعهده دارد.

چاپ دوم کتاب «دماغ مترسک» در ۲۰ صفحه خشتی مصور رنگی، با شمارگان ۲.۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۵ هزار تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار