موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/لرستان
244135
۲۵ فروردین ۱۴۰۱

هزار کودک یتیم لرستان در پویش «به عشق علی(ع)» حمایت شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، از آغاز پویش مردمی «به عشق علی(ع)» برای حمایت از هزار کودک یتیم و محسنین لرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان امروز، ۲۵ فروردین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف جذب حامی برای هزار کودک نیازمند در مناطق محروم کشور با مشارکت کمیته امداد، معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها(ع) در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در پویش «به عشق علی» با تأسی از امام علی(ع)، حمایت از هزار نفر از کودکان یتیم و محسنین ساکن مناطق محروم که بیشترین نیازمندی را دارند، برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: خیّران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری #۵*۵۱۰۱۰*۷۸۰* و شماره کارت ۰۹۸۹-۱۱۷۷-۷۲۱۱–۵۰۴۱ یا ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۰ کمک‌های خود را برای ایتام نیازمند واریز کنند یا حمایت مالی و معنوی از این کودکان را تقبل کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ضمن دعوت از مردم و خیران استان لرستان برای حمایت از ایتام و کودکان محسنین، اضافه کرد: خیران برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین به سایت ekram.emdad.ir مراجعه کرده و حمایت مالی از یک یا چند یتیم را عهده‌دار باشند.

شیخ‌پور با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸ با هدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان آغاز شده است، افزود: متقاضیان این طرح با مراجعه به کمیته امداد محل سکونت یا درگاه الکترونیکی این نهاد با انتخاب و تکمیل برگه‌های مربوطه می‌توانند حمایت از یک یا چند کودک را پذیرش کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار