موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
244122
۲۵ فروردین ۱۴۰۱

آغاز نمایش “شکلات فرنگی” برای کودکان و نوجوانان

“علی فروتن” ، هنرمند تئاتر ، سینما و تلویزیون ، امروز زنگ شروع نمایش “شکلات فرنگی” را به صدا در می آورد .

به گزارش کودک پرس ،این اجرا که برای گروه سنی کودک و نوجوان و به کارگردانی محمدرضا ‌مالکی تولید شده است از امروز پنجشنبه 25 فروردین ساعت 19 در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می رود.

نویسنده این نمایش کاظم پورمهدی و بازیگران: سعید ‌ابک ، مریم ‌آشوری ،محمدعلی ‌حسینعلی ‌پور و هما اسدی هستند . دستیار کارگردان معصومه آرواز، طراح صحنه و دکور سینا ‌ییلاق ‌بیگی، طراح نور رضا ‌خضرایی، طراح لباس زیبا موسوی و طراح پوستر و بروشور نمایش “شکلات فرنگی” امیر ‌نجفی است.
سایر عوامل عبارتند از : موسیقی آرش ‌لطفی، عکاس پرتو ‌جغتایی، امور رسانه ای و تبلیغات مجازی روشنک ‌کریمی، روابط عمومی ریحانه ‌مطهری و روژین ‌ستاری .
در خلاصه این نمایش آمده است : سارا دختر ۹ ساله ای که با پدر بزرگ و مادربزرگش زندگی می کند، از طرف مدرسه اش در یک مسابقه کیک پزی شرکت می کند. او برای پختن کیک به پدربزرگ و مادربزرگش نیاز دارد ولی در ادامه داستان مشخص می شود که پدربزرگ و مادربزرگ سالهاست بر سر یک موضوع مشترک با هم اختلاف دارند و این مشارکت در پختن کیک باعث می شود به یک نقطه مشترک با یکدیگر برسند، اما سارا…
مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله ، خیابان حجاب واقع شده است و به عنوان قدیمی ترین سالن اجرای تئاتر کودک و نوجوان میزبان خانواده هاست .
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار