244052
۲۳ فروردین ۱۴۰۱

میزبانی از کودکان کم برخوردار در ضیافت شهر

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از میزبانی از کودکان کم‌برخوردار شهر در ضیافت افطاری «ضیافت شهر با کودکان شهر» خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،احمد احمدی صدر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از میزبانی از کودکان کم‌برخوردار شهر در ضیافت افطاری «ضیافت شهر با کودکان شهر» خبر داد و گفت: این برنامه با هدف ایجاد نشاط معنوی برای کودکان و ترویج سنت حسنه‌ی افطار و حمایت از اقشار آسیب‌دیده شهر با حضور بیش از ۱۵۰۰ کودکان مراکز پرتو، کودکان اوتیسم و کودکان شهدای مدافع حرم و حضور مدیران شهری، مدیران دولتی و جمعی از هنرمندان کشور برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات متنوع، سرود، تواشیح، اجرای نمایش و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات این ماه را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این مراسم عنوان کرد و افزود: این مراسم روز چهارشنبه ۲۴ فروردین مصادف با روز یازدهم رمضان از ساعت ۱۸ در مجموعه فرهنگسرای اشراق برگزار و در پایان میزبان کودکان عزیز در سفره ضیافت افطاری خواهد بود.

احمدی صدر عنوان کرد: علاوه بر این مراسم، تمامی مددسراها و گرمخانه‌های تحت پوشش این سازمان نیز میزبان ضیافت افطاری ویژه مددجویان و اقشار نیازمند شهر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این سازمان علاوه بر این مراسم بیش از ۲۷۵ عنوان برنامه دیگر نیز در راستای گرامیداشت ایام این ماه در غالب برنامه‌های متنوع فرهنگی، مناسبتی و معیشتی ویژه کودکان کار، مددجویان مراکز تحت پوشش، بهبودیافتگان، زنان سرپرست خانوار، ایتام شهر و بیماران خاص تا پایان ماه مبارک رمضان در مراکز تحت پوشش و زیر مجموعه خود برگزار خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار