موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
243966
۲۰ فروردین ۱۴۰۱

متاورسی برای کودکان بدست اپیک گیمز و لگو

اپیک گیمز و لگو گروپ در بیانیه‌ای مشترک از کار روی یک پروژه‌ی مبتنی‌بر متاورس با هدف تقویت خلاقیت کودکان خبر داده‌اند. احتمالاً این پروژه ایده‌ی مشابه بازی Roblox را دنبال خواهد کرد.

به گزارش کودک پرس ،متاورس مفهوم کاملاً جدیدی نیست، اما در ماه‌های اخیر بیشتر از هر زمان دیگری در مرکز توجه قرار گرفته و بسیاری از شرکت‌های بزرگ، متاورس را بخشی از دنیای آینده‌ی ما می‌دانند. اپیک گیمز پیش‌تر از تمایلات خود برای حضور پررنگ در متاورس سخن گفته بود و به‌نظر می‌رسد برنامه‌های بزرگی در سر می‌پروراند.

آن‌طور که دیجیتال ترندز گزارش می‌دهد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی اسباب‌بازی در دنیا قرار است با اپیک گیمز در حوزه‌ی متاورس همکاری کند.

اپیک گیمز در اطلاعیه‌ای رسمی گفته در پی همکاری مستقیم با لگو گروپ است تا تجربه‌ی دیجیتالی همه‌جانبه، الهام‌بخش و درگیرکننده برای کودکان در تمامی سنین ارائه دهد. در ادامه‌ی بیانیه‌ی اپیک گیمز گفته می‌شود کاربران این تجربه‌ی دیجیتالی به ابزارهایی دسترسی پیدا می‌کنند تا «به خالقانی باجرئت تبدیل شوند» و در فضایی ایمن و مثبت، «فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای بازی کردن ارائه دهند.»

توضیحات اپیک گیمز تا حدی مبهم است، اما ما را یاد بازی Roblox می‌اندازد. Roblox یک بازی بسیار محبوب با تمرکز روی کودکان است که ارتباطاتی با متاورس دارد. Roblox با استفاده از محتواهای تولیدشده به دست کاربران، نظیر بازی‌هایی که به‌صورت اختصاصی توسعه داده می‌شوند، فعالیت می‌کند. به‌نظر می‌رسد پروژه‌ی مشترک اپیک گیمز و لگو در حوزه‌ی متاورس، ایده‌ی مشابهی را دنبال می‌کند.

مدیر عاملان شرکت‌های اپیک گیمز و لگو معتقدند این پروژه‌ی متاورس به کودکان امکان می‌دهد در عین سرگرم شدن، خلاقیت خود را تقویت کنند. فردی به نمایندگی از لگو گروپ در پاسخ به درخواست دیجیتال ترندز برای شفاف‌سازی درباره‌ی این پروژه گفته است که فعلا نمی‌تواند هیچ جزئیات خاصی ارائه دهد؛ چون پروژه فعلاً در دست توسعه است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار