موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
243903
۱۷ فروردین ۱۴۰۱

نمایشگاه نقاشی با هدف حمایت از کودکان سرطانی برگزار می شود

پانزدهمین نمایشگاه نقاشی شاگردان تارا بهبهانی با عنوان « کرونا، دشمن مشترک» در قالب بیش از 50 تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن و نقاشی دیجیتال نمایش داده می‌شود .

به گزارش کودک پرس ،«کرونا، دشمن مشترک» حاصل تلاش سالانه شاگردان تارا بهبهانی – نقاش و مدرس دانشگاه – است که به علت فراگیری بیماری کرونا به صورت برخط (آنلاین) در پایگاه اینترنتی موسسه محک در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. این نمایشگاه شامل نقاشی‌های 56 هنرمند کودک شامل و نوجوان 6 تا 18 سال است .

تارا بهبهانی نقاش و مدرس این کودکان هنرمند درباره نمایشگاه « کرونا، دشمن مشترک» گفت : دست و پنجه نرم کردن با بحران کرونا و روزهای بیماری و قرنطینه تجربه ای بود که تقریبا بیشترمان در دوسال و اندی گذشته آن را گذراندیم . کرونا و سرطان دشمنان مشترک ما هستند و نبرد با این دشمنان مشترک در یک جبهه و چند جبهه خلاصه نمی شود. هنرمندان کودک و نوجوان هم در جبهه خود دست به دست هم داده اند تا تعابیرشان از کرونای سهمگین را به تصویر کشند و آنچه عایدشان می شود برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان خرج کنند.

این نقاش و مدرس دانشگاه گفت : این پانزدهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می‌کنم. امسال نیز مانند سال گذشته به علت کرونا و موانع آن تصمیم بر برگزاری نمایشگاه به صورت برخط (آنلاین) و مجازی شد. امیدوارم نتایج مطلوبی همچون سالهای گذشته از این نمایشگاه نیز حاصل شود.تمام عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.

تارا بهبهانی – نقاش و پژوهشگر هنر – 20 سال است که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند .بیش از 600 هنرجوی کودک و نوجوان را در این سالها در زمینه نقاشی و خلاقیت هنری پرورش داده و با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی ، جوایز متعددی را دریافت کرده است .
نمایشگاه نقاشی ، «کرونا، دشمن مشترک» ، 19 فروردین 1401 بر روی پایگاه اینترنتی موسسه محک به نشانی http://mhak.ir/onlinegallery قرار می گیرد و تا 26 فروردین ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار