موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
243896
۱۷ فروردین ۱۴۰۱

بررسی برنامه شورای شهر منچستر برای بازگردانی کودکان از انزوای کرونا

شورای شهر منچستر اعلام کرد که در تعطیلات عید پاک غذا و فعالیت‌های تفریحی برای دانش‌آموزان به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،هزاران کودک و نوجوان در منچستر می‌توانند طی تعطیلات عید پاک در برنامه شورای شهر شرکت کنند و از فعالیت‌های تفریحی و وعده‌های غذایی رایگان بهره‌مند شوند. این فعالیت‌ها در مدارس سراسر شهر، خانه‌های جوان شهرداری‌ها، زمین‌های بازی و پارک‌های سراسر شهر در دسترس خواهد بود و واجدین شرایط می‌توانند از طریق مدارس خود برای شرکت در آن‌ها ثبت نام کنند.

شورای شهر منچستر، از ورزش تا بازی‌های ماجراجویانه، کارهای هنری و فعالیت‌های سلامتی، طیف گسترده‌ای از برنامه‌های متنوع را در این برنامه گنجانده است. برای کمک به حفظ سطح انرژی و اطمینان از سلامت شرکت‌کنندگان، در هر جلسه از این برنامه میان‌وعده‌های سالم بین کودکان و نوجوانان حاضر در جلسه تقسیم می‌شود. این طرح توسط وزارت آموزش‌وپرورش و از طریق طرح ملی فعالیت و غذا در تعطیلات (HAF) تأمین مالی شده است.

شورای شهر منچستر در اصل با این هدف برنامه مذکور را راه‌اندازی کرده است تا اطمینان حاصل کند در طول تعطیلات هیچ کودک تحت پوششی گرسنه نخواهد ماند. حدود ۳۱ هزار کودک و نوجوان در شهر منچستر وجود دارند که از مزایای مربوط به وعده‌های غذایی رایگان مدرسه بهره‌مند می‌شوند، لذا شورا موافقت کرده است که در طول تعطیلات مدارس غذای همه کودکان و نوجوانان سطح شهر، همچنین کسانی که واجد شرایط دریافت وعده‌های غذایی رایگان از مدارس هستند را تأمین کند و امیدوار است که برنامه فعالیت تعطیلات در بهبود سلامت و رفاه کودکان و نوجوانان، همچنین بهبود تاب‌آوری و مقابله آن‌ها با انزوای اجتماعی ناشی از کووید -۱۹ مؤثر واقع شود که در طول سال گذشته بسیار احساس شده است.

شورای شهر منچستر در حالی به برگزاری برنامه خدمات رایگان برای کودکان و نوجوانان شهر اقدام کرده است که برگزاری کمپین «۲۰۲۲، سال ما» را جشن می‌گیرد؛ کمپینی در راستای ایجاد یک سال فوق‌العاده برای کودکان و نوجوانان که فرصتی مناسب برای جبران تمام ضربات ناشی از کووید -۱۹ و زمانی که در دوران قرنطینه و دوری از مدرسه و دوستان خود از دست داده‌اند را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

شورای شهر از نهادهای سراسر شهر می‌خواهد که در طول سال جاری نیازهای کودکان و نوجوانان را سرلوحه برنامه‌ریزی‌های خود در همه حوزه‌های زندگی شهری قرار دهند و دنیا را از دید آن‌ها نگاه کنند. شورا از کسب‌وکارها، سازمان‌های فرهنگی، ارائه‌دهندگان خدمات اوقات فراغت، مغازه‌دارها، اپراتورهای حمل‌ونقل و سایرین می‌خواهد از کودکان و جوانان شهر حمایت کنند و با به‌کارگیری تمام تلاش خود، دریابند چه کاری می‌توانند انجام دهند تا به این اقشار آینده‌ساز جامعه کمک کنند شاد و سالم باشند، فرصت‌هایی برای خوب زندگی کردن به‌دست آورند و تجربیاتی کسب کنند که برای بازیابی زمان از دست رفته و موفقیت در زندگی آینده به آن‌ها کمک می‌کند.

یکی از اعضای شورای شهر منچستر گفت: «دو سال گذشته واقعاً برای همه سخت گذشت اما این سختی برای هزاران کودک و نوجوان در شهر و خانواده‌های آن‌ها که حتی پیش از شیوع بیماری همه‌گیر کووید -۱۹ نیز برای زنده ماندن در تلاش بودند چندین برابر است. ما امیدواریم که طرح تأمین غذا در تعطیلات عید پاک برای کودکان و نوجوانان واجد شرایط به این دسته از افراد کمک کند و مصمم هستیم در طول سال ۲۰۲۲، هر کاری می‌توانیم انجام دهیم تا به بهتر شدن زندگی، بهبود سلامت، رفاه و انعطاف‌پذیری آن‌ها کمک کنیم. در این راستا امیدواریم که شرکت در فعالیت‌های رایگان تعطیلات عید پاک به کودکان کمک کند تا پس از دو سال دوری، دوباره از حس سرگرمی و لذت برخوردار شوند.»

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار