موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/تهران
243863
۱۶ فروردین ۱۴۰۱

کودک ۳ ساله تهرانی با متادون به قتل رسید!

تحقیقات ابتدایی مشخص کرد زن جوانی همراه یکی از بستگانش پسر خردسالش را در حالی که بیهوش بود به درمانگاهبرد، اما پزشکان بعد از معاینه متوجه شدند این کودک فوت شده است.

به گزارش کودک پرس ،بازپرس جنایی تهران در حال تحقیق از مردی معتاد است که متهم شده فرزند ۳ ساله خودش را با خوراندن متادون از پا درآورده است.

رسیدگی به این پرونده از ساعت‌۲۳:۳۰ یکشنبه و زمانی آغاز شد که مأموران کلانتری‌۱۶۰ خزانه خبر دادند پسر ۳ و نیم ساله‌ای به نام پرهام به طرز مشکوکی جان باخته است.

تحقیقات ابتدایی مشخص کرد زن جوانی همراه یکی از بستگانش پسر خردسالش را در حالی که بیهوش بود به درمانگاهبرد، اما پزشکان بعد از معاینه متوجه شدند این کودک فوت شده است.

مادر پرهام وقتی مورد پرس و جو قرار گرفت، گفت: زمان حادثه من خانه نبودم و شوهرم دو پسر ۳ و نیم و ۵‌ساله‌ام را برای بازی به پارک برده بود. وقتی به خانه برگشت از نانوایی نان خریده بود و پرهام هم تکه‌ای از آن را کند و خورد که یکدفعه بدحال شد و او را به درمانگاه رساندیم اما فایده ای نداشت.

این ادعا در حالی مطرح شد که پزشک معالج علت مرگ پسر خردسال را مسمومیت دارویی اعلام کرد. کارآگاهان در ادامه پی بردند پدر پرهام معتاد است و شربت متادون مصرف می‌کند. این مرد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: من موبایل فروشی دارم و چند سالی است که معتاد به مواد مخدر هستم. مدتی است شربت متادون مصرف می‌کنم و روز حادثه هم شربت متادونم تمام شده ‌بود که خریدم. آن را داخل بطری آب معدنی ریختم و زیر صندلی ماشین گذاشتم. وقتی بچه ها را به پارک بردم در مسیر برگشت پرهام در صندلی جلو نشسته ‌بود. در میان راه برای خرید نان پیاده شدم. وقتی بازگشتم پسرم گفت تشنه بوده و آب معدنی خورده ‌است، اما گلویش می‌سوزد. ساعتی بعد هم این اتفاق افتاد. این مرد سپس مدعی شد احتمالا نان در گلوی فرزندش گیر کرده و باعث مرگ او شده است.

ماموران در گام بعدی داخل خودروی پدر پرهام را بازرسی و شربت متادون را که تا نیمه خورده شده بود، زیر صندلی پیدا کردند. کارآگاهان مرد معتاد را با این احتمال که به عمد متادون به پسر خردسالش خورانده است بازداشت کردند.

در حال حاضر بازپرس جنایی مشغول تحقیق از این مرد است تا واقعیت مشخص شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار