موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
243807
۱۴ فروردین ۱۴۰۱

احداث اتاق پدر و کودک در جهت حمایت از خانواده در دانمارک

پدرها در شهرداری هلسنس دانمارک این فرصت را خواهند داشت که با فرزندان خود ارتباط برقرار کنند و با مردهای دیگری که در دوران مرخصی مخصوص “پدر شدن” هستند، ملاقات کنند؛ شهرداری این شهر با انجمن سلامت مردان دانمارک همکاری کرده است تا اولین «اتاق بازی پدر» را افتتاح کند.

به گزارش کودک پرس ،تمام پدرها کودکان صفر تا سه سال می‌توانند بدون ثبت‌نام قبلی به مرکز جدید مراجعه کنند. علاوه بر پدران و فرزندان، یک پرستار نیز برای پاسخ به سوالات، بحث در مورد مراقبت از کودکان و کمک به پدرها برای غلبه بر چالش‌ها حضور خواهد داشت.

در سال‌های اخیر، پدرها تمایل خود را برای حضور فعال‌تر در زندگی فرزندانشان بیشتر نشان داده‌اند. با ایجاد این اتاق بازی، شهرداری هلسنس و انجمن سلامت مردان به پدران فرصت ارتباط با کودکان را می‌دهند. می مولر نیلسن، رئیس دبیرخانه انجمن سلامت مردان در این رابطه گفت: «ما بسیار خوشحال هستیم که شهرداری هلسنس با افتتاح اتاق بازی پدر، به ایجاد محیطی خوب برای پدران و کودکان کمک می‌کند. تعامل ما با پدرها نشان می‌دهد که خیلی از آن‌ها می‌خواهند با فرزندانشان زمان بیشتری را بگذرانند، اما نمی‌دانند فعالیت‌های مشارکتی را کجا پیدا کنند. به همین دلیل است که این مرکز بهترین مکان برای حضور مشترک پدرها و کودکان است.»

رئیس مرکز کودکان، جوانان و خانواده‌ها، سورن وارر کیلروپ، بیانیه نیلسن را تکرار کرد و گفت که بسیاری از مردان اکنون حضور در زندگی فرزندان خود را حیاتی می‌دانند. به همین دلیل، معاونت بهداشت و درمان شهرداری برای ایجاد فرصت‌های جدید برای پدران تلاش کرده است.

شهرداری اودنسه دانمارک نیز سال گذشته از اتاق بازی پدر رونمایی کرد. شهردار این شهر در آن زمان توضیح داد که هدفش ریشه‌کن کردن نابرابری و ترویج روابط سالم‌تر پدر و فرزند بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار