موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
243798
۱۴ فروردین ۱۴۰۱

برنامه کودک «دست کی بالا» ویژه ماه مبارک رمضان در قاب شبکه دو

«دست کی بالا» ویژه مخاطبان خردسال و کودک است که علاوه بر قصه‌گویی گیتی خانم، عمو بهروز، بازیگران و شخصیت‌های عروسکی همچون توتک و زاغک نیز برای ایجاد نشاط و آموزش مطالب به زبانی کودکانه، به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گزارش کودک پرس ،این برنامه، در ویژه برنامه‌ ماه مبارک رمضان خود، تغییراتی در اجرای برنامه خواهد داشت. به مناسبت این ایام، بخش کاردستی عمو فیضی حذف شده و یک کاراکتر جدید به نام “دست بالا خان” به برنامه اضافه می‌شود که بیشتر نقش مکمل دارد، او ایفاگر شخصی است که در عین خوش‌خیالی، خرابکاری‌های زیادی به وجود می‌آورد.

همچنین در برنامه این ایام، ترانه‌های این برنامه کاملاً مناسب با حال و هوای ماه رمضان تهیه و تولید شده و عنوان “جشن رمضان” در برنامه ذکر می‌شود تا بچه‌ها ماه رمضان را به عنوان، یک جشن بزرگ به خاطر بسپارند.

اجرای این برنامه را محمدرضا بهروز معروف به عموبهروز به عهده دارد. همچنین بخش قصه‌گویی برنامه را گیتی خامنه انجام می‌دهد. دو عروسک توتک و زاغک هم در این برنامه حضور دارند. صداپیشه عروسکها فرزاد شیرمحمدی (توتک) و نازنین حقیری (زاغک) و عروسک‌گردان آنها ناصر احمدی‌فر (توتک) و احمد اکشته (زاغک) هستند. بازیگر نقش “دست بالا خان” نیز محمود تیموری می‌باشد.

«دست کی بالا» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی و کارگردان هنری زهرا حق‌جویی است که در ایام ماه مبارک رمضان، روزهای زوج ساعت 11:30 روانه آنتن این شبکه می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار