موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
243789
۱۴ فروردین ۱۴۰۱

کودک فلسطینی بیمار به دلیل سیاست های ظالمانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

یک کودک ۱۹ ماهه فلسطینی به دنبال تاخیر در درمانش به دلیل محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش کودک پرس ،گروههای حقوق بشری اعلام کرده اند که “فاطمه المصری” نوزاد ۱۹ ماهه که حفره ای در داخل قلب وی ایجاد شده بود، نیاز به درمان فوری داشته و پنج ماه برای صدور مجوز از سوی رژیم صهیونیستی برای اجازه سفر درمان منتظر ماند که در نهایت امروز به شهادت رسید.

گروههای حقوق بشری اعلام کردند که اقدام رژیم صهیونیستی در محاصره غزه دلیل مرگ این کودک فلسطینی بوده است.

پدر فاطمه المصری در این رابطه گفت: از اعماق قبلم دخترم را دوست داشتم. ای کاش من هم مانند دخترم میمُردم. آنها(اسرائیلی‌ ها) همچنان می گفتند که درخواست اعزام دخترم به خارج از غزه برای درمان تحت بررسی است تا اینکه دخترم جان سپرد.

پدر این نوزاد فلسطینی اعلام کرد که به دلیل تعلل صهیونیستها، فاطمه المصری دو بار فرصت درمان را در خارج از غزه از دست داد.

وی گفت: ما تحت محاصره هستیم. این را درک نمی کنم که اسرائیل چگونه به من این پیام را داده که پرونده دخترم در حال بررسی است در صورتی که وضعیت او وخیم بوده است.

محاصره چندین ساله نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، باعث کمبود مواد غذایی و افزایش تعداد گرسنگان در این منطقه شده است تا حدی که سازمان ملل و سازمان خوار و بار و کشاورزی ملل متحد (فائو) نیز در گزارش های خود از این امر ابراز نگرانی کرده اند.

«برنامه جهانی غذا» نیز در چندین نوبت اعلام کرده که گرسنگی و فقر به دلیل سیاست های رژیم صهیونیستی جان هزاران فلسطینی در غزه و کرانه باختری را تهدید می کند.

بر پایه آمارها، دو سوم فلسطینیان ساکن نوار غزه در سایه محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی بر این باریکه، در سال گذشته میلادی از نبود امنیت غذایی رنج می‌برند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار