موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
243713
۲۴ اسفند ۱۴۰۰

اضافه شدن یک روانشناس کودک به هیأت انتخاب و داوری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

جلسه هم اندیشی دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و مدیرکل هنرهای نمایشی، به منظور تعامل و گزارش امور جشنواره، برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ،جلسه ایدر محل دفتر مدیر کل هنرهای نمایشی جلسه‌ای با حضور  امیر مشهدی‌عباس، دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی به منظور گزارش اتفاقات جشنواره اکنون، تعامل و رفع مشکلات احتمالی برگزار شد.

در این جلسه کاظم نظری از همه عوامل ستادی و اجرایی جشنواره تشکر کرد و گفت: برگزاری و اجرای نمایش برای کودک و نوجوان امری سخت و در عین حال حساسی است چون آنچه در تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه می‌رود،  آینده و بخشی از جهان‌بینی آنها را شکل می‌دهد. همچنین آینده تئاتر کشور ما را همین نسلی که اکنون تماشاگر آن هستند، تشکیل می‌دهند.

امیر مشهدی عباس، دبیر جشنواره هم پس از سخنان مدیرکل، به ارایه گزارش کاملی از فعالیت دبیرخانه، تعداد متون رسیده و روند برگزاری جشنواره پرداخت.

نظری هم پس از استماع گزارش دبیر جشنواره و در بخش پایانی جلسه هم‌اندیشی خواستار آسیب‌شناسی جشنواره، پس از اتمام آن به منظور بهره‌برداری از تجربیات در دوره‌های بعدی شد.

بخش بین‌الملل و شیوه برگزاری آن موردی بود که مدیرکل هنرهای نمایشی ضمن اشاره به آن گفت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم حفظ سلامتی کودکان و نوجوانان، می‌توان حداکثر بهره را از فضای مجازی و پخش نمایش‌های بخش بین الملل ازطریق تلویزیون تئاتر ایران برد که ظرفیت بسیار بالایی دارد.

همچنین پیشنهاد شد از دوره‌های بعد یک متخصص روانشناس کودک در بین اعضای هیأت انتخاب و داوری جشنواره حضور داشته باشد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار