موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/اصفهان
243616
۲۱ اسفند ۱۴۰۰

اصفهان | چهارمین جشنواره استعدادیابی اسکی کودکان زیر ۱۲ سال برگزار شد

چهارمین جشنواره استعدادیابی اسکی کودکان زیر ۱۲ سال استان در مجموعه پیست اسکی شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ،رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونشهربا بیان اینکه در این جشنواره ۳۰ نفراز کودکان ۶ تا ۱۲ سال شرکت کردند گفت: در مدت چهار سال برگزاری این جشنواره بیش از ۱۵۰ نونهال و کودک علاقمند به اسکی در این پیست آموزش دیده اند.

محمود یسلیانی برگزاری کلاس‌های استعدادیابی و پشتوانه سازی برای تیم‌های آلپاین واسنوبرد استان را از اولویت‌های هیئت اسکی بیان کرد و افزود: هیئت اسکی شهرستان فریدونشهر یکی از موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی در برگزاری دوره‌های آموزشی ورزشی در سطح کشور است.

وی پیست اسکی فریدونشهر را قطب اسکی فلات مرکزی ایران برشمرد و گفت: علاقمندان به رشته مفرح اسکی می‌توانند با حداقل هزینه‌ها در پیست اسکی فریدونشهر آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

محمدرضا میرمعنایی نائب رییس هیات اسکی استان نیز بابیان اینکه قبل از برگزاری جشنواره استعداد یابی، ۱۰ جلسه آموزشی برای نونهالان و کودکان زیر ۱۲ سال زیر نظر مربیان اسکی مجرب برگزار شد گفت: در طول هفته به تمام افرادی که به پیست اسکی فریدونشهرمراجعه می‌کنند آموزش‌های مقدماتی اسکی داده می‌شود.

پیست اسکی فریدونشهر تنها پیست اسکی استاندارد استان اصفهان است که شیب تند ومنحصر به فرد آن و دسترسی آسان موجب جذب گردشگران و علاقمندان به ورزش اسکی از سراسر کشور می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار