243598
۲۱ اسفند ۱۴۰۰

اسباب بازی‌های برتر یک سال اخیر به صورت مجازی رونمایی می شوند

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی گفت: طی دو هفته آینده، اسباب بازی‌های برتر یک سال اخیر از طریق «دی جی کانون» و سایت «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» رونمایی خواهند شد.

به گزارش کودک پرس ،آیدین مهدی زاده، دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی در خصوص نحوه برپایی این جشنواره اظهار کرد: در اولین مرحله از جشنواره هفتم ما تقدیر از برترین تولیدکنندگان اسباب‌بازی‌هارا خواهیم داشت، ضمن اینکه نشست‌هایی را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: به محض بهتر شدن شرایط، بخش نمایشگاه حضوری و فروش اسباب‌بازی‌‌ها را خواهیم داشت و طی دو هفته آینده هم، اسباب بازی‌های برتر یک سال اخیر از طریق «دی جی کانون» و سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی خواهند شد.

رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی با بیان اینکه در مرحله دوم شاهد برپایی نشست‌های تخصصی در اردیبهشت‌ ماه و به صورت حضوری خواهیم بود، گفت: امیدواریم بتوانیم در فصل بهار 4 تا 5 اتفاق دیگر را در ادامه همین برند، یعنی «هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی» رقم بزنیم، به این ترتیب کل فرآیند جشنواره سه ماه طول می‌کشد و یک فصل را به خود اختصاص می‌دهد.

مهدی زاده در خصوص چرایی اختصاص یک فصل کامل به هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی گفت: حقیقت این است که ابعاد جشنواره بسیار گسترده است و فشردگی یک هفته تا ده روز در جشنواره پنجم موجی از انتقاد را به سمت ما سرازیر کرد، به همین جهت تلاش کردیم تا از تجربه سال های قبل استفاده کنیم و حتماً بعد از جشنواره هم روند امسال را مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار خواهیم داد.

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی یکی از ویژگی‌های این جشنواره را ساختار کاملاً ارگانیک و نیازسنجی شده آن دانست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از علت‌هایی که جشنواره فروش اسباب‌بازی‌ها رابه بعد از عید موکول کردیم بحث کرونا بود اما دلیل دیگری هم داشت و آن، درخواست خود تولید کنندگان بود چرا که پیش از نوروز پیک فروش تولیدکنندگان است و اگر ما جشنواره را برگزار می‌کردیم تداخل ایجاد می‌شد، به همین جهت فروش را برای بهار که تولیدکنندگان با افت فروش مواجه می‌شوند، گذاشتیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار