موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/سمنان
243531
۱۸ اسفند ۱۴۰۰

سمنان | ساخت پارک تخصصی برای کودکان

شهردار سمنان از ساخت پارک تخصصی برای کودکان سمنانی خبر داد .

به گزارش کودک پرس ،سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان در دومین نشست شورای مشورتی کودکان شهر سمنان با حضور شهردار و کودکان عضو عصر یکشنبه در محل سالن شهید بابایی شهرداری سمنان برگزار شد . سمانه محمدیان رییس اداره شهر دوستدار کودک در این نشست خواسته های کودکان سمنانی در خصوص مسائل شهر و شهروندی را بیان کرد و کودکان نیز نقطه نظرات خود را عنوان کردند .

شهردار سمنان در این نشست با تشکر از همراهی و همیاری کودکان با برنامه های اداره شهر دوستدار کودک، از ساخت پارک تخصصی برای کودکان سمنانی خبر داد و افزود : با توجه به انتخاب شهر سمنان به‌عنوان پایلوت دوستدار کودک ، تمام امکانات این پارک برای کودکان زیر 18سال و با امکانات تخصصی ویژه کودکان توسط شهرداری ساخته خواهد شد.

مرتضی نژاد با یادآوری لزوم توجه به کودکان دارای نیازهای ویژه گفت : با رویکرد افزایش امکانات و برنامه‌های تفریحی و تخصصی ویژه این قشر از کودکان ، تعدادی وسایل بازی در یکی از بوستانهای بزرگ شهر نصب می شود و در برنامه شهرداری ساخت پارک تخصصی برای کودکان دارای نیازهای ویژه نیز وجود دارد .

شهردار سمنان با پذیرش انتقاد یکی از کودکان در خصوص کم بودن تبلیغات برنامه های حوزه کودک در سطح شهر، خواستار همکاری و هم افزایی بیشتر همه بخش های شهرداری با برنامه های اداره شهردوستدار کودک شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار