243382
۱۴ اسفند ۱۴۰۰

سیستان و بلوچستان | بازگشت کودک مفقود شده به آغوش خانواده

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت:آتش نشانان با تلاش یک ساعته موفق به برگرداندن کودک ۶ ساله مفقود شده در منطقه گوربند زاهدان، به آغوش خانواده اش شدند.

به گزارش کودک پرس ،ابراهیم شهریاری گفت:  ساعت ۱۴:۰۰ ظهر امروز، حادثه گم شدن یک کودک ۶ ساله در منطقه گوربند زاهدان، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ یک تیم امداد و نجات از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام نمود.

او گفت:  خانواده این کودک در منطقه گوربند به قصد تفریح عزیمت کرده بودند که این کودک هنگام بازی مفقود و پس از گذشت یک ساعت از زمان مفقود شدن، این خبر با احتمال اینکه کودک داخل یکی از قنات‌های اطراف سقوط کرده به آتش نشانی اعلام شد.

به گفته سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان  نجاتگران آتش نشانان با رسیدن به محل حادثه بلافاصله با استفاده از تجهیزات نجات از چاه، یکی از افراد تیم امداد و نجات خود را به درون چاه رسانده که خوشبختانه کودک درون چاه سقوط نکرده بود.

شهریاری  می گوید: این کودک ۶ ساله در حالی صحیح و سالم پیدا شد که خطرات فراوانی مانند سقوط در قنات و چاه، حمله حیوانات وحشی و … او را تهدید می‌کرد، اما خواست خداوند برای وی و خانواده اش چیز دیگری بود و خوشبختانه این کودک در سلامت کامل و در چند کیلومتری محلی که خانواده این کودک در حال استراحت بودند پیدا شده و توسط آتش نشانان به آغوش خانواده خود بازگشت.

او ضمنا از خانواده‌ها خواست بیش از پیش مراقب کودکان خود زمانی که بیرون از منزل هستند، باشند و  کودکان درک درستی از محیط پیرامون خود ندارند و بی توجهی و غفلت از کودکان یعنی آن‌ها را به آغوش خطر فرستادن، بنابراین والدین حتماً باید اصول مراقبتی لازم را به صورت کامل رعایت و فرزندان خود راحتی برای لحظه‌ای تنها نگذارند، قطعه اگر جستجوی فرد مفقود شده به تاریک شب بیانجامد مشکلات بیشتری پیش می‌آید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار