موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
243345
۱۲ اسفند ۱۴۰۰

شرکت ۳۲ گروه نمایشی خارجی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: کار پالایش ۱۲ گروه نمایشی از کشور‌های مختلف برای حضور در این رویداد جهانی انجام شده است.

به گزارش کودک پرس ،احمدرضا احسانی افزود: ۳۲ گروه نمایشی از کشور‌های مختلف متقاضی حضور در این دوره از جشنواره هستند که کار پالایش و صدور مجوز‌های قانونی تعدادی از آن‌ها انجام شده که البته حضور قطعی آن‌ها منوط به بهبود شرایط ناشی از همه گیری ویروس کرونا است.

وی تصریح کرد: بی تردید حضور گروه‌های نمایشی خارجی در این دوره از جشنواره پررنگتر از سال‌های گذشته است و برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به حضور ۶۰ گروه نمایشی در این دوره از جشنواره گفت: این گروه‌ها به بخش‌های صحنه ای، خیابانی، نقالی، کودک، خردسال و نوجوان راه یافته‌اند. 

احمدرضا احسانی افزود: جدول حضور این گروه‌ها به زودی نهایی شده و در روز‌های آینده اطلاع رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: در دهه سوم اردیبشت سال ۱۴۰۱ به احتمال قوی بیستم تا سی ام شاهد برگزاری این رویداد هنری در شهر همدان خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: علت به تعویق افتادن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شیوع اومیکرون بود تا مردم بتوانند در فضایی سالم و بی دغدغه نمایش‌ها را تماشا کرده و لذت ببرند.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری «امیر مشهدی عباس» و با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» اردیبهشت سال آینده در همدان برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار