موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/استانها
243316
۱۱ اسفند ۱۴۰۰

قم | فاقد محتوا بودن اکثر مهدهای کودک جهت تربیت فرزندان

حیدری بیشتر مهدهای کودک را فاقد محتوای مناسب برای تعلیم و تربیت دانست و گفت: جاهای مختلفی را داریم که علی رغم مبالغ کلانی که دریافت می‌نمایند اما محتوای مناسبی را به فرزندان جامعه ما ارائه نمی‌کنند؛ متأسفانه بسیاری از مربیان مهدهای کودک توان علمی و مهارتی لازم در زمینه تربیت را ندارند.

به گزارش کودک پرس ،سید مرتضی حیدری فرماندار قم در همایش ملی فناوری نرم، شبکه سازی و تسهیل گران ازدواج که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، ضمن تبریک عید مبعث گفت: یکی از وظایف اصلی ما در این سال‌ها پرداختن به تسهیل گری در زمینه ازدواج است.

وی افزود: تسهیل گر ازدواج باید دارای کرامت ذاتی، قدرت کشف استعدادها، متوازن و منعطف، بیطرف و با اعتماد به نفس بالا باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حال حاضر جامعه و تحولاتی که در حوزه زنان رخ داده است، در حال حاضر جمع کثیری از متولیان تربیت در خانواده که مادران بوده‌اند به مشاغل مختلف بیرون از منازل روی آورده‌اند.

وی بیشتر مهدهای کودک را فاقد محتوای مناسب برای تعلیم و تربیت دانست و گفت: جاهای مختلفی را داریم که علی رغم مبالغ کلانی که دریافت می‌نمایند، اما محتوای مناسبی را به فرزندان جامعه ما ارائه نمی‌کنند؛ متأسفانه بسیاری از مربیان مهدهای کودک توان علمی و مهارتی لازم در زمینه تربیت را ندارند.

فرماندار قم تصریح کرد: چرا مراکز تربیت اسلامی نداریم؟؛ باید مراکزی تأسیس گردد که بر اساس آموزه‌های دینی به تربیت کودکان و نوجوانان کشور بپردازند؛ این کار حضور طلاب جوان، متخصص، جهادی و انقلابی را می‌طلبد.

وی با اشاره به تغییر سبک زندگی مردم افزود: باید احترام به والدین و مدیریت زندگی بزرگان را از همان ابتدا به زوج‌های جوان بیاموزیم؛ سپردن پدر و مادر به خانه‌های سالمندان نتیجه پیروی از سبک زندگی غربی است و باید با این مسئله مقابله شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار