موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
243252
۰۸ اسفند ۱۴۰۰

به پایان رسیدن سریال انیمیشنی آرتور

سریال انیمیشنی آرتور (Arthur)، طولانی‌ترین برنامه کودک در تاریخ آمریکا به شمار می‌رود.

به گزارش کودک پرس ،سریال انیمیشنی آرتور (Arthur)، طولانی‌ترین برنامه کودک در تاریخ آمریکا به شمار می‌رود. این سریال انیمیشنی با فصل بیست و پنجم خود به پایان رسیده است. این سریال انیمیشی بر محوریت مورچه‌خوار جوانی به نام آرتور است. او در یک شهر خیالی به نام الوود سیتی زندگی می‌کند و درس‌های زیادی از دوستان و خانواده‌اش بدست می‌آورد.

قسمت آخر این سریال انیمیشنی با عنوان همه بزرگ شده‌اند (All Grown Up)، در تاریخ 21 فوریه سال جاری میلادی (دوشنبه 2 اسفند) پخش شد. اتفاقات این قسمت در بیست سال آینده و در سال 2042 رخ می‌دهند که در آن، زندگی آرتور، خواهرش دی دبلیو، باستر، برایان، مافی و سو الن در بزرگسالی را به تصویر می‌کشد.

در یک صحنه روبه‌جلو، مشخص می‌شود که در آینده، آرتور به یک رمان‌نویس تبدیل شده که به تازگی اولین رمان خود را به چاپ رسانده است. آن‌ها در یک کافه گردهم می‌آیند و آرتور از پروژه‌ای که روی آن کار می‌کند، صحبت می‌کند. دی دبلیو یک افسر پلیس است. بینکی یک گزارشگر است؛ باستر یک پروفسور انگلیسی است؛ فرانسین نیز برای یک کمپانی کفش کار می‌کند.

جورج موفق شده تا یک تجارت برای خودش راه‌اندازی کند. مافی نیز به یک سیاستمدار تبدیل شده که به دنبال آن است تا شهردار شهر الوود شود. مدیر اجرایی سریال انیمیشنی «آرتور»، کارول گرینوالد (Carol Greenwald)، اظهار داشته که این سریال انیمیشنی رسما به پایان رسیده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار