243168
۰۲ اسفند ۱۴۰۰

خوزستان | اقدام جالب گروه جهادی ثامن الائمه دزفول برای واکسیناسیون کودکان

اعضای گروه جهادی ثامن الائمه دزفول در اقدامی ابتکاری با استفاده از لباس عروسکی و اهدای هدیه، کودکان را تشویق به واکسیناسیون کرونا کردند.

به گزارش کودک پرس ،پویا لیلی زاده یکی از مسوولان گروه جهادی ثامن الائمه دزفول در مرکز واکسیناسیون درویش زاده دزفول در گفت و گویی اظهار کرد: این گروه جهادی با حدود ۱۷۰ عضو فعال، کار خود را از زمان انتخابات ریاست جمهوری با واکسیناسیون عوامل اجرایی آغاز کرد و این کار را در سایر مناطق شهرستان توسعه داد.
وی با بیان اینکه این گروه جهادی پیش از این در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سازندگی و رسانه‌ای فعال بوده است، افزود: وقتی متوجه کار دشوار پرسنل بهداشت شدیم به ابتکار یکی از بانوان گروه به مناسبت روز پدر خوراکی در بسته بندی زیبا به کودکان هدیه شد که مورد استقبال قرار گرفت.
لیلی زاده اظهارداشت: پیش از این برای تزریق واکسن کودکان با مشکلات زیادی مواجه بودیم که با ایده یکی از همکاران و پوشیدن لباس عروسکی، کودکان به واکسیناسیون تشویق شدند.

وی به مشکلات پوشیدن این لباس گرم عروسکی توسط اعضای گروه جهادی اشاره کرد و گفت: قرار است یک غرفه را مخصوص واکسیناسیون کودکان آماده کنیم.

واکسیناسیون کودکان پنج سال به بالا اخیرا آغاز شده که تمایل کودکان برای انجام واکسیناسیون از چالش‌های والدین است .

پوشیدن لباس عروسکی توسط کادر واکسیناسیون گروه جهادی ثامن الائمه دزفول به عنوان طرحی ابتکاری مورد استقبال کودکان شهرستان قرار گرفته و امر واکسیناسیون این گروه سنی را تسهیل کرده است.

شهرستان دزفول در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار