243041
۲۵ بهمن ۱۴۰۰

البرز | نخستین بوستان مادر و کودک در کرج ساخته می‌شود

رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر توجه مدیریت شهری بر فضاهای عمومی شهر برای بانوان گفت: با تصویب و حمایت شورای شهر نخستین بوستان مادر و کودک با تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ساخته می شود.

به گزارش کودک پرس ،فاطمه منعمی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما از ابتدای ورود به شورا این بود که ظرفیت‌های خاصی را برای بانوان و کودکان شهر ببینیم ، در این راستا بوستان موضوعی مادر و کودک برخلاف سایر بوستان ها فقط مختص کودکان و مادران بوده و امکانات و وسایل بازی مناسب برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج افزود: احداث این بوستان با هدف ارائه خدمات به مادران،کودکان، افراد سالمند، زنان باردار و افراد دارای معلولیت در دستور کار شهرداری کرج قرار گرفته است .

منعمی بیان کرد: مجموعه تخصصی مادر و کودک با مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع طراحی می‌شود و برای تجهیز این مجموعه ده میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: احداث این بوستان فرصت بیشتری برای با هم بودن مادران و کودکان فراهم خواهد کرد و گام موثری در جهت ایجاد نشاط اجتماعی است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار