موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
243034
۲۵ بهمن ۱۴۰۰

گیلان | تمدید مسابقه ملی نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» تا ۳۰ بهمن

مهلت شرکت در مسابقه ملی نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» ویژه کودکان و نوجوانان سراسر کشور که به مناسبت دهه مبارک فجر در حال برگزاری است، تا ۳۰ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش کودک پرس ،مسابقه ملی نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» ویژه کودکان و نوجوانان سراسر کشور همزمان با آغاز جشن های چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از روز سه شنبه( ۱۲ بهمن) توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در حال برگزاری است.

در این مسابقه نقاشی ملی که ویژه کودکان و نوجوانان در رده های سنی ۳ تا ۱۵ سال از سراسر کشور برگزاری می شود، علاقمندان می بایست نقاشی شخصیت محبوب کتاب مورد علاقه خود را با سبک های مختلف هنری طراحی کرده و از دو طریق، مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir، ثبت نام در آن و کلیک بر روی پوستر مسابقه و بارگذاری فایل نقاشی خود، در این مسابقه شرکت کنند.

طبق اعلام دبیرخانه برگزاری این رویداد فرهنگی ملی، علاقمندان شرکت در این مسابقه همچنین می توانند با ارسال تصویر نقاشی خود با کیفیت قابل قبول از لحاظ بصری از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره  ۰۹۲۳۳۰۵۹۸۶۹ و همچنین ارسال مشخصات فرد شرکت کننده شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، استان و شهر محل سکونت، شماره تماس، عنوان کتاب به دبیرخانه این مسابقه ملی ارسال کنند. به دلیل استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان سراسر کشور از این رویداد فرهنگی، دبیرخانه برگزاری این مسابقه شرکت در آن را به مدت یک هفته و تا روز شنبه (۳۰ بهمن) تمدید کرد.

همچنین طبق اعلام دبیرخانه این مسابقه ملی، نفرات برگزیده همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ۱۷ اسفند با اهدای جوایزی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان تقدیر خواهند شد.

مسابقه ملی نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» تا ۳۰ بهمن تمدید شد

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار