موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
242893
۱۹ بهمن ۱۴۰۰

کودکان ژاپنی برای حضور در مدرسه در دوره شیوع کرونا اشتیاق دارند

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد سه کودک از هر پنج کودک ژاپنی برای حضور در مدرسه در دوره شیوع کرونا تمایل دارد.

به گزارش کودک پرس ،از کیودو، مرکز ملی بهداشت و توسعه کودک ژاپن نظرسنجی‌ای در زمینه تأثیر کرونا بر کودکان مبتلا انجام داد که حدود ۴۰ درصد از دانش‌آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در پاسخ به این سؤال که آیا می‌خواهند دوباره به مدرسه بروند یا خیر، پاسخ بله دادند.

همچنین درباره وضعیت ذهنی آنها نیز سؤال شد که رایج‌ترین پاسخ، با نزدیک به ۴۰ درصد این بود که آنها وقتی به کرونا فکر می‌کنند احساس بدخلقی دارند.

این نظرسنجی که در سراسر کشور در سپتامبر ۲۰۲۱ انجام شد، شامل یک هزار و ۲۷۱ دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی تا سوم دبیرستان می‌شود. طبق این نظرسنجی، سه کودک از هر پنج کودک ژاپنی برای حضور در مدرسه در دوره شیوع کرونا تمایل دارد.

در دوران شیوع کرونا تغییری در سراسر ژاپن برای برگزاری درس‌ها بیشتر به‌صورت آنلاین انجام و زمانی که از آنها پرسیده شد، اگر درس‌هایشان آنلاین شود چه احساسی خواهند داشت، محبوب‌ترین پاسخ با ۳۲ درصد گفتند «کمی خوشحال خواهند شد».

سایر پاسخ‌های رایج عبارت‌اند از کمی ناراضی (۲۴ درصد)، بسیار خوشحال (۲۱ درصد)، اصلاً خوشحال نیستم (۱۵ درصد) که نشان‌دهنده نگرش عمدتاً منفی نسبت به درس‌های آنلاین است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار