242847
۱۸ بهمن ۱۴۰۰

مازندران | جسد کودک مفقود شده در حادثه سقوط پراید به رودخانه پیدا شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر ساری با اشاره به اشاره به پیدا شدن یکی از مفقودان حادثه سقوط پراید به داخل رودخانه که کودک سه تا چهار ساله بود، گفت: جست‌وجوها برای یافتن فرد مفقود شده دیگر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش کودک پرس ،مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ مازندران صبح دیروز سقوط خودروی پراید در رودخانه‌ای در محور کیاسر به ساری  که موجب مفقود شدن یک کودک ۳ ساله و مرد ۵۰ ساله شد و همچنین مصدوم شدن  یک خانم ۴۰ساله خبر داد که با این حادثه جست‌وجوها برای یافتن دو مفقودی این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

سیداکبر موسوی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساری در این زمینه از انحراف  یک دستگاه پراید  در محور ساری به سمنان خبر داد و اظهار کرد: پس از اطلاع به سامانه تلفنی۱۱۲ ندای امداد مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان مازندران مبنی بر واژگونی یک دستگاه پراید به داخل رودخانه در منطقه گلورد  بلافاصله پس از دریافت خبر حادثه، مرکز Eoc استان به شعبه ساری سریعا یک تیم عملیاتی به  منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه یک  مصدوم  که دو مفقودی  به همراه داشت، تصریح کرد: از شب قبل تاکنون جست‌وجوی فرد مفقود شده در منطقه ادامه داشت که  تاکنون جسد دختر چهار ساله پس از چند ساعت جست‌وجو پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساری در پایان گفت: جست‌وجوها کماکان برای پیدا کردن فرد مفقود شده ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار