242442
۲۰ دی ۱۴۰۰

راه اندازی تماشاخانه های سیار در استان های غرب کشور

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تماشاخانه های سیار به معنای خودروهای مجهز برای اجرای برنامه های فرهنگی در استان های غرب کشور به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش کودک پرس ،مهدی علی‌اکبرزاده روز دوشنبه در حاشیه بازدید از کانون های فرهنگی هنری گچساران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تماشاخانه های سیار پیش از این در استان های جنوبی،شمالی و شرقی کشورمان راه اندازی شده بود.

وی بیان کرد: این خودروها به مناطق کمتر برخوردار اعزام می شوند و برای کودکان و نوجوانان استان های غربی کشور پیش بینی شده است.

اکبرزاده بیان کرد: تماشاخانه‌های سیار کانون فکری کودکان و نوجوانان با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سراسر کشور به‌ویژه مناطق کم برخوردار به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

اکبرزاده بدون اشاره به آماری خاص ابراز داشت: میزان اعتبارات کانون های فکری کودکان و نوجوانان در کشور امسال نسبت به پارسال ۴۰درصد افزایش یافته است که این امر می تواند زمینه ارائه خدمات بهتر را فراهم کند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: ۱۱ مرکز ثابت ، هفت مرکزسیار و ۲ مرکز پستی در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کند.

وی تاکید کرد: کانون های فکری کودکان و نوجوانان از مهر ماه فعالیت خود را که به دلیل  انتشار ویروس کرونا متوقف شده بود از سر گرفته اما کانون های مجازی سراسر کشور در دوران کرونا فعالیت های آموزشی خود را  ارائه می کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار