242310
۱۴ دی ۱۴۰۰

خراسان جنوبی | ۴۰۰۰ کودک زیر ۵ سال از طرح بهبود تغذیه بهره مند شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری ۴۰۰۰ کودک زیر ۵ سال تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی از طرح بهبود تغذیه بهره مند شدند و تعداد ۳۲۰۰۰ سبد غذائی بین آنان توزیع گردید.

به گزارش کودک پرس ،سید رضا حسینی ، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: کودکان زیر ۵ سال که از نظر وزن ، قد و شاخص های تغذیه کمبود داشته باشند و از منحنی رشد مناسبی برخوردار نباشند توسط مراکز بهداشتی درمانی شناسایی شده و به کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی می شوند و این نهاد نیز در صورت نیازمندی و داشتن شرایط دریافت کمک ، به ارائه خدمات مورد نیاز به آنها می پردازد تا به شرایط مناسب از نظر رشد برسند .

سید رضا حسینی ابراز داشت : هر ماهه مبلغ یک میلیون ریال به حساب کارت الکترونیکی هر کدام از این افراد واریز می شود و افراد بهره مند از این طرح به وسیله آن می توانند سبد غذائی که از سوی کارشناسان تغذیه و بر اساس وضعیت جسمی کودکان مشخص شده است را تهیه کنند .

وی در ادامه یاد آور شد : از ابتدای سال جاری  ۳۲ میلیارد و ۶۸ میلیون ریال در راستای بهبود تغذیه کودکان زیر ۵ سال در استان خراسان جنوبی هزینه شده است که نسبت به مدت مشابه آن ۹۹ درصد افزایش داشته است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار