موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
242305
۱۴ دی ۱۴۰۰

عضویت افتخاری کودک ۱۰ ساله در اتحادیه قاریان مصر

اتحادیه قاریان و حافظان مصری طی مراسمی ضمن تجلیل از کودک ۱۰ ساله‌ای که در پنج سالگی حافظ کل قرآن کریم شده است، او را عضو افتخاری این اتحادیه معرفی کرد.

به گزارش کودک پرس ،اتحادیه قاریان و حافظان قرآن مصر، احمد تامر ممدوح محمد، کودک حافظی را که رسانه‌ها از آن به «اعجوبه» یاد می‌کنند، به عضویت افتخاری این نهاد درآورد.

احمد تامر اهل استان الشرقیه مصر است که در بیست و هشتمین مسابقه بین‌المللی قرآن که آذرماه در قاهره برگزار شد، در رشته حفظ و تجوید نوجوانان نیز حائز مقام دوم شده است.

در بیانیه اتحادیه قاریان و حافظان قرآن کریم آمده است: به پاس تجلیل از اهالی قرآن کریم با حمایت عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر و به سفارش محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف این کشور اتحادیه حافظان و قاریان قرآن مصر به احمد تامر ممدوح محمد از استان الشرقیه به جهت برتری ایشان در حفظ قرآن در سنین پایین، عضویت افتخاری اعطا کرد و اتحادیه برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارد.

احمد تامر از سه سالگی و با کمک پدر، مادر و عمه‌ خود حفظ قرآن کریم را شروع کرده و دو سال و دو ماه بعد از آن یعنی در پنج و نیم سالگی حافظ کل قرآن شد و پس از آن شروع به آموختن احکام لحن و تجوید کرده و پس از یک سال و نیم در این زمینه اجازه نامه دریافت کرد. او صوت شیخ محمود خلیل الحصری و شیخ احمد نعینع از قاریان برجسته مصری را بسیار دوست دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار