242240
۱۱ دی ۱۴۰۰

اعلام جزئیات ساخت «مدرسه کودکان کار» در تهران

مدیرعامل بنیاد برکت درباره آخرین وضعیت ساخت مدارس «برکت خورشید» برای کودکان کار در تهران اظهار کرد: برای ساخت این مدرسه در حال جایابی و تعیین محل ساخت هستیم.

به گزارش کودک پرس ،محمد ترکمانه، با بیان اینکه این بنیاد در راستای حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل شروع به راه‌اندازی ۲۰۰۰ طرح کرده است، درباره آخرین وضعیت ساخت مدارس «برکت خورشید» برای کودکان کار در تهران اظهار کرد: برای ساخت این مدرسه در حال جایابی و تعیین محل ساخت مدرسه هستیم.

وی افزد: آقای مجید مجیدی، کارگردان سینما نیز قرار است در این پروژه و برای جذب کمک‌ها و حمایت‌های مردمی با بنیاد برکت همراهی کند. ما مدرسه را می‌سازیم و اداره آن به یکی از سازمان‌های مردم نهاد یا گروه‌های جهادی که در این حوزه فعال هستند و سابقه دارند، سپرده می‌شود.

ترکمانه همچنین به جمع‌آوری ۱۰۰۰ مدرسه کانکسی و احیای ۵۰۰ مدرسه عادی توسط بنیاد برکت اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور داریم که بر اساس آن به ما اعلام شد که نیاز به ساخت مدارس جدید و جایگزینی ۱۰۰۰ مدرسه سنگی و کانکسی در کشور وجود دارد.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: سازمان نوسازی مدارس مبنا را بر این قرار داده‌ که مدرسه‌ بالای ۲۰ دانش آموز داشته باشد تا در این طرح قرار بگیرد، زیرا کمتر از این تعداد توجیهی از سوی آموزش و پرورش ندارد. بنابراین برای امسال ۱۰۰۰ نقطه در اولویت، شناسایی شده‌ و در دست اقدام هستند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار